Er pannekaker middag?

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
Ja, det er middag.
Vi kan også ha det til kveldsmat/frokost.
Vokst opp med pannekaker til middag, der vi spiste tomatsuppe først, så pannekaker der vi har tatt på bacon, sukker, blåbærsyltetøy eller noe annet vi liker.

nei jeg synes ikke det. synes pannekake er som lunsj el dessert :p

Vi hadde pannekaker med bacon til middag hjemme da jeg vokste opp, men nå lager vi det helst til frokost og serverer med bær.

En god og feit pannekake med masse bacon kan fortsatt smake godt en gang i blant da :)

Har vokst opp med pannekaker som middag, og det er det fortsatt hos oss. Men vi har det sjelden.
Har oftest bacon og blomkålsuppe til, men når jeg var lita hadde vi faktisk bare sukker på. :)
En middag man spiser bare 3-4 ganger i året behøver vel ikke absolutt å være supersunn! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

ja det har vi til middag. oooog egg og melk ol er jo sundt ;) det er inni pannekakene haha. tar lite sukker da.
ungene elsker det!!
spiser mye frukt og grønt ellers, så er ikke farlig å spise pannekeker da.

Jeg vokste opp med det som middag. Samboeren er vant med pannekaker, men da også med tomatsuppe ved siden av.

Helt ærlig syns ikke jeg det er skikkelig middag. For meg inneholder skikkelig middag grønnsaker eller salat. Pannekaker er bare hvetemel, fett og bacon. :P

Ja. Men er ikke så ofte vi spiser det til middag. Bruker å lage det hvis jeg har egg og melk som snart går ut på dato :) Fin måte å få brukt opp mat som snart går ut på dato :)

Jeg er oppvokst med pannekaker og tomatsuppe til middag..
Vi har det her ennå :)

Samboern er vandt med det til frokost :P

Vil ikke kvalifisere det som sunn, næringsrik middag akkurat. Men barna elsker det jo ;-) Har det en og to ganger i mnd. Da har vi også suppe av et eller annet slag :-)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Ja, her er det middag. Med tomatsuppe og evt bacon til.

Vi begge er vant til det fra vi var små.

Er vokst opp med at pannekaker er middag ja, serveres med ertesuppe med pølsebiter i ved siden av + bacon for de som liker det.

Februar-14 mamma <3

Er ikke noe vi pleier å ha til middag.... Vet ikke hvordan det blir når mini vokser til... Lager gjerne pannekaker med havregryn :)

Ja det er jeg vant til at er middag. Sammen med bacon og evt ertesuppe.

Sent from my SM-T800 using BV Forum mobile app

Kommer an på tilbehøret. Pannekaker med bacon og tomatsuppe f.eks syns jeg er middag, men ikke med bare sukker eller syltetøy.

Jeg er oppvokst med at pannekaker er middag hvertfall. Men her så lager jeg speltpannekaker. Utrolig godt og smaker som vanlige pannekaker :)

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app

Når ellers kan du spise pannekaker? Passer ikke til frokost hvertfall så lenge du ikke lager de supersunne!! :)

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app

Back
Topp