Er noen perfekt?

Jeg er langt fra perfekt og innrømmer glatt om det er ting jeg gjør som ikke er bra. Spørsmål som stilles her inne svarer jeg imidlertid ærlig på. Hvorfor skulle jeg gjøre noe annet? De fleste av dere vet jo uansett ikke hvem jeg er IRL, så har ingen hensikt å skjule ting. Nå svarer jeg ikke på så altfor mye i utgangspunktet og noe vil jeg ikke svare på fordi det KAN avsløre hvem jeg er. Men om jeg har hybelkaniner under sofaen eller rommet til poden ser ut som om lynet har slått ned har jeg ingen intensjoner om å holde skjult og gjør det heller ikke. Jeg er imidlertid en av disse "prektige" som stort sett følger regler, er altfor pliktoppfyllende; det er rett og slett slik jeg er som person :). Da kan man kanskje innimellom virke som et dydsmønster...... ;)

Tørr du innrømme feil?
Enkelte brukere går igjen i samtlige tråder og alltid gjør det beste, har det beste, gjør ting riktig, korrekt, moralsk rett og så videre.
Faktisk så beint frem prektige at jeg tenker:
Hvor ærlig tør du være her? :) Hadde du turt innrømme at det kanskje er en hybelkanin eller 11,5 (som i mitt tilfelle) bak sofaen hjemme hos deg? :p
At du ikke alltid holder tålmodigheten med en trassen tre åring, men at du går inn på badet og teller til 153 før du får roet deg ned :)
Vet du, jeg har lurt på det samme :p synes det var vel mange her som skiftet sengetøy hver uke osv ;)

Jeg er ikke perfekt!
Vasker huset altfor sjeldent! Ungene får se mye på tv og iPad i perioder!
De kan få godteri på en tirsdag!
Jeg kan lett skrike til barna og heve stemmen!
Jeg eier 0 tålmodighet med 3-åringen, så lite at jeg vurderer adopsjon enkelte dager :P

Vet du, jeg har lurt på det samme :p synes det var vel mange her som skiftet sengetøy hver uke osv ;)

Av og til blir jeg litt stressa av å se enkelte bilder og høre om at ting ryddes hver dag osv osv. Jeg føler meg som en skikkelig slubbert. :P
Jeg vil si jeg er ganske ærlig selv.

Av og til blir jeg litt stressa av å se enkelte bilder og høre om at ting ryddes hver dag osv osv. Jeg føler meg som en skikkelig slubbert. :p
Jeg vil si jeg er ganske ærlig selv.
Ja her slenger det rundt med leker og klær. Gidder ikke plukke opp alt hele tiden når det likevel blir dratt ut igjen neste morgen.. Prioriterer heller å sitte ned og slappe av litt med avisa, BV eller tv før jeg skal legge meg ;) er heller ikke allergisk mot litt støv, men av praktiske hensyn må vi jo nødvendigvis vaske litt oftere nå enn før vi fikk barn (kaster mat på gulvet, drar med masse sand inn i sko og bleier osv...:p)

Jeg er ikke perfekt!
Vasker huset altfor sjeldent! Ungene får se mye på tv og iPad i perioder!
De kan få godteri på en tirsdag!
Jeg kan lett skrike til barna og heve stemmen!
Jeg eier 0 tålmodighet med 3-åringen, så lite at jeg vurderer adopsjon enkelte dager :P

Dette kunne jeg ha skrevet ordrett av altså ;)

Jeg er langt ifra perfekt, hverken som mamma eller til vanlig og jeg liker det ;)

Tenker mitt om de som legger ut kun "perfekte" statuser på Facebook bla, ingen er super duper lykkelige 200% av tida :p
De av mine venner som er mest lykkelige på Facebook er de som virker minst lykkelige i virkeligheten. Så jeg tar sånt med en klype salt, og vel så det ;-)

Har ingen problemer med å være ærlig her inne.
Jeg var ute på fest forrige fredag og lørdag.
Jeg var på fest i går. Må ha barnevakt om to uker igjen, for da skal vi også bort. Og jeg har ikke dårlig samvittighet;)
Jeg har kort lunte

Jeg streber ikke etter å være perfekt, jeg ønsker å være en god kone og en fantastisk mamma:) Hva det innebærer har vel ingen noen fasit på.

Ja her slenger det rundt med leker og klær. Gidder ikke plukke opp alt hele tiden når det likevel blir dratt ut igjen neste morgen.. Prioriterer heller å sitte ned og slappe av litt med avisa, BV eller tv før jeg skal legge meg ;) er heller ikke allergisk mot litt støv, men av praktiske hensyn må vi jo nødvendigvis vaske litt oftere nå enn før vi fikk barn (kaster mat på gulvet, drar med masse sand inn i sko og bleier osv...:p)

Nei, sant? Neste gang er det bomba likevel. Ofte må jeg prioritere hvile. Det kommer en tid da jeg har mer tid og energi til å rydde, så. :)
Hehe, noe må selvfølgelig tas av hygieniske årsaker. SÅ ille er det ikke. ;) Men ja, her også flyter det leker og klær.

Jeg er så absolutt ikke perfekt, her er både hybelkaniner og verktøy/rot "over alt" :-P
Jeg tror ikke noen er perfekte, for hva er egentlig perfekt?
Definisjonen av perfekt vil jo være forskjellig fra person til person :-)

Nei, sant? Neste gang er det bomba likevel. Ofte må jeg prioritere hvile. Det kommer en tid da jeg har mer tid og energi til å rydde, så. :)
Hehe, noe må selvfølgelig tas av hygieniske årsaker. SÅ ille er det ikke. ;) Men ja, her også flyter det leker og klær.
Men ja, litt "keeping up appearances" er det nok her også - med skippertakrydding når det kommer besøk :p verste er egentlig min mor, for hun føler hun har rett til å kommentere alt hele tiden.. Hvis ikke vinduene er vasket, så tar hun de :rolleyes: (vi vasker dog aldri vinduer, så helt greit ;))

Haha, liker denne tråden. :p
Jeg også føler meg som en slubbert og latsabb innimellom. Den siste uka har vi hatt take away tre ganger, feks. :rolleyes:

Jeg er ikke korrekt og gidder ikke prøve å fremstå som det heller.
Tvert imot, jeg tar sterk avstand fra det og feks på fb er jeg nøye på at jeg ikke legger ut bare ryddige bilder eller barn uten en eneste flekk på skjorta, eller at jeg har ryddet bort hybelkaniner osv. :)

Ikke perfekt men av svakhetene mine er at jeg ikke liker det at jeg har svakheter:)

Jeg gidder ikke late som om jeg er perfekt her inne :-P Ja, jeg holder på mine moraler og meninger, noe jeg gjør ellers og altså :-P
Men rot, dårlig tålmodighet og alt det..!? Nei, hvorfor skjule det!? Det er bare menneskelig :-P Jeg er et rotehue, jeg orioriterer ike rotet og støvet foran jentungen, og da ser leiligheten deretter ut.. :-P

Back
Topp