Er noen perfekt?

Langt i fra perfekt her... og sliter ikke med å innrømme mine feil :)

Er vel heller at en ikke svarer i tråder der en ikke selv følger "fasiten". Noen tråder er mer "farligere" enn andre også.

Retning på bilstolen tør nok veldig mange ikke svare på. Da blir man jo nesten trakassert om barna blir snudd før 4 år-helst ikke før 6. Da er det nok mange som lar være å svare heller.

Vasking av hus o.l er mindre farlig å være ærlig om. Det er jo litt morsomt, for alle kjenner seg igjen i det til tider.

Noen ting blir det jo mer diskusjon av, og ikke alle som gidder det på et anonymt forum. Når en da med god samvittighet kan si at en følger retningslinjer og får til noe bra, er det lettere og skrive det. Ingen som kan "ta" deg da. Da kan en jo fort fremstå som perfekt og bedreviter.

Jeg innrømmer gjerne "feil" og lettvinte løsninger:P
Unga får ofte iPad, innimellom mister jeg besinnelsen og skriker til ungene, de kan få snop midt i uka noen ganger, jeg lager sjelden mat fra bunnen av;)

Signerer den jeg:)
Men jeg lager mye fra bunnen;)

Ingen er perfekt, men folk er veldig forskjellige. Jeg ville aldri tenkt at noen var mindre ærlige for om de sier de gjør noe bedre enn meg, tror da ikke at alle andre har de samme "feilene" som meg. Ser ikke helt hvorfor noen skulle lyve om det anonymt heller? Min erfaring er at noen er nærmere det du kaller "perfekt" enn andre, og at det dessverre ofte er de samme som er lengst vekk, og heller ikke tror på at andre klarer det de selv ikke klarer.

Langt i fra perfekt. Liker å ha det ryddig og greit hjemme, men barna roter og griser så mye, at det ser ganske bombet ut før jeg får tatt runden på kvelden :p

Ellers er jeg veldig utålmodig, og jeg blir skikkelig lei når barna småkrangler og bræler for småting :p

Perfekt er vel litt ut fra øyet som ser også? :)
Eg syns det er perfekt når huset ser ut som det bor barn der, mens andre syns det er perfekt når det er "sterilt".
Noen syns silikonpupper er perfekte, andre syns naturlige er det osv osv osv.

Så er eg perfekt?
I mine øyne er eg perfekt på enkelte områder, i svigermors øyne er eg ikkje perfekt på noen områder. :p

Eg har hybelkaniner, rot, usunne vaner, sunne vaner og innrømmer det gjerne. Eg er den eg er, så får folk vurdere om det er perfekt i forhold til deres standard. :)

Da tror jeg du misforstod tråden. Anklager ingen her. Syns kun det er et spennende tema å ta opp :-) Altså hvor ærlige vi tørr å være.

Den var ikke ment til deg. Det skulle jeg kanskje nevnt. ;)
Det er, eller før i hvert fall, så mange som anklaget folk for å sitte på høye hester (et ekstremt ofte brukt uttrykk) så fort en kritiserte. Det farget nok innlegget mitt ganske mye. ;)

Er langt fra perfekt. Gir jenta godteri for å få henne til å være stille i 5 minutter, vaskerommet er alltid fullt av klær, har hatt plan om å vaske rundt i to år nå, haha :)

Jeg er langt ifra perfekt, hverken som mamma eller til vanlig og jeg liker det ;)

Tenker mitt om de som legger ut kun "perfekte" statuser på Facebook bla, ingen er super duper lykkelige 200% av tida :p

Langt fra perfekt :P Hender f.eks rett som det er, at jeg legger meg med en litt vond følelse i magen, da jeg ikke reagerte "pedagogisk" riktig på noe barna mine gjorde. Har heller ikke strøkent og gullrent hus til en hver tid!

Tenker at det er veldig forskjell på å ha hybel kaniner og masse skittentøy kontra riktig sikring i bilen. Siste handler ikke om å fremstå perfekt, men at det er viktig og kan utgjøre forskjell på liv og død om uhellet er ute. I sånne tilfeller bør ikke folk oppfordre andre til å være uperfekte selv om de selv er det

Tror jeg tør å være veldig ærlig på nett så lenge jeg føler at jeg har noe å bidra med i en tråd. Er ikke perfekt en plass haha! :p Tror ikke jeg vil være det heller. Synes "feil" her og der hos andre kan være både morsomt, sjarmerende og gjøre at man har mer til felles enn man kanskje tror, og mine egne feil har jeg forsont meg med for lenge siden :)

Jeg er langt i fra perfekt, men har heller ikke noen ønske om å være det. Jeg hadde ikke hvert meg selv om jeg skulle forandre på alle mine "feil". Men så klart har jeg enkelte områder der jeg føler jeg er bedre på enn andre områder. Og eneste grunnen til at det aldri har hvert så strøket som det er nå er fordi jeg trives ikke med å gå hjemme så når lillebror sover på dagen og begge ungene er i seng på kvelden så må jeg ha noe å gjøre :P

Hahaha, nei, jeg er ikke perfekt! Et godt eksempel er vel at jeg er veldig pedagogisk på jobb (barnehagelærer), men den pedagogikken følger meg ikke like godt i mammarollen :P
Liker forsåvidt å ha et rent og ryddig hjem, men ikke alltid så enkelt å opprettholde med 4 mennesker & 2 katter under samme tak ;)

E longt ifra perfekt. Lika å ha da ryddigt og reint i huset, men no kom eg på at eg må vaska under sofaen:P

Skjønna ikkje alle mødre som har populære instagram profil at di klare å holda hus og heim so feilfritt! Ein ser ikkje ett støvkorn!

I min heim skal eg trivast , men allikavel skal da ver ett brukshus og ikkje tatt ut ifra ett interiørmagasin;)

Me e heldigvis forskjellige... :)

Jeg er ikke perfekt, og jeg tror ikke jeg fremstår som perfekt i innleggene heller. Syns jeg er ganske ærlig, jeg! :)

Jeg er langt fra perfekte og har mine problemer og feil :) skjuler ikke det her inne

Jeg er langt fra perfekt. Men jeg er meg selv, uansett.

Back
Topp