Er navnet klart?

endelig_vår_tur

Forumet er livet
Maiblomstene 2017
Har dere klart navn? Eller favoritter klare?

Var det lett å finne?

Vi har ikke diskutert navn ennå, skal vente til etter Oul før vi starter med det.
Har to jentenavn jeg liker, men guttenavn sliter jeg veldig med. Det gjorde vi forsåvidt med første mann også, navnet kom ikke før ti minutter etter at han ble født :-)

Det var ikke lett, trodde aldri vi skulle komme til enighet, men plutselig forrige uke, så kom vi fram til et navn vi begge liker :) Er så deilig å vite at vi er enige, og å ha navnet klart! Nå leter vi bare litt etter mellomnavn :)

Vi venter til etter OUL, men jeg har en liten liste over navn jeg liker som jeg håper samboeren ikke er uenig i. Spesielt guttenavnet er jeg ganske knyttet til (oppkalling etter bestefar).

Vi har en liste med navn vi liker godt, men har funnet flere jentenavn enn guttenavn:P Syns det er vanskelig å finne navn, vi har blitt enig om at vi ønsker litt spesielt navn;)
Vi skal i hvert fall ha klart to jentenavn og to guttenavn klar til fødsel, så ser vi hva vi syns passer til babyen;)

Har laget en liste nå når vi vet kjønn, men ikke diskutert noe mer enn det. Synes det er greit å ha lista liggende og la navnene modnes litt ;)

Vi har en liten liste med navn, men vi har ikke den samme favoritten da :) Begynner å bli et par uker siden vi så på den sist nå, men det haster jo ikke sånn sett :P Har forøvrig helle ikke bestemt oss for etternavn. Sambo har et av de vanlige -sen navnene, mens mitt er litt mer uvanlig :) Blir nok mer babyfokus nå etter jul, OUL og vi er over halvveis tenker jeg ;)

Jepp! Vi har hatt navnet klart siden før vi visste hva det ble :p har sett på andre navn i ettertid, men faller bare tilbake på det samme, så da blir det det :)

Jeg har personlig hatt klart i mitt hode. Men så er vi to l m det, og jeg vil ikke trumfe igjennom navn. Så vi får se. Mannen er ikke negativ til navnene, men gjenstår å se om han faller for dem på samme måte som jeg gjorde, eller at han finner navn jeg faller for.

Vi har guttenavnet klart, det hadde pappaen planlagt siden han var 8 år ;) Men vi sliter med jentenavn!

Navnene er klare. Jentenavnet blir en fornying av mamma sitt navn. Guttenavn er et jeg drømte om 2 -3 ganger i starten av svangerskapet, hadde ikke hørt det særlig før.

Huff! Nei, finner ingen jeg liker:p
Vi har en liste med navn som er ok, men ingen som vi virkelig synes er fine:( Vil liksom ha et som passer storebror sitt navn som ikke er vanlig/ moderne og som ikke er veldig ukjent/ sjeldent. Sønnen min heter Axel og vi vil gjerne ha noe liknende typ gammeldags men med en vri/ fornying.... Ikke lett å finne;)

Får forhåpentligvis vite kjønn neste tirsdag, og da skal vi prate litt mer ordentlig om navn :) men tror vi har et par bra kandidater på begge sidene! Tror også vi kommer til å bestemme oss før fødsel :)

Navnet er klart og Navnelapper har kommet i posten Blir oppkalling både på for og mellomnavn

Vi har en liten liste med navn, men vi har ikke den samme favoritten da :) Begynner å bli et par uker siden vi så på den sist nå, men det haster jo ikke sånn sett :P Har forøvrig helle ikke bestemt oss for etternavn. Sambo har et av de vanlige -sen navnene, mens mitt er litt mer uvanlig :) Blir nok mer babyfokus nå etter jul, OUL og vi er over halvveis tenker jeg ;)

Både meg og sambo har begge typisk vanlige -sen navn :P Men begge har mellomnavn som kommer til å bli babyens etternavn :) Vi bestemte oss for lenge siden at hvis vi noen gang gifter oss så kvitter vi oss med de overbrukte etternavnene og slår sammen mellomnavnene :D

Det høres ut som en fin idé da! :) Blir det liksom bare deres også ;) Her har vi begge bare ett etternavn, så må nok velge mellom de :P Eventuelt bindestrek/dobbeltnavn da... men blir jo så langt :confused004

Både meg og sambo har begge typisk vanlige -sen navn :p Men begge har mellomnavn som kommer til å bli babyens etternavn :) Vi bestemte oss for lenge siden at hvis vi noen gang gifter oss så kvitter vi oss med de overbrukte etternavnene og slår sammen mellomnavnene :D
Skulle svare deg, se over ;)

Både meg og sambo har begge typisk vanlige -sen navn :P Men begge har mellomnavn som kommer til å bli babyens etternavn :) Vi bestemte oss for lenge siden at hvis vi noen gang gifter oss så kvitter vi oss med de overbrukte etternavnene og slår sammen mellomnavnene :D

Er samme vi tenker, lillemor på 1 år og nye babyen får våre mellomnavn som etternavn, og når vi gifter oss en gang tar vi de samme etternavnene <3

Back
Topp