Er navnet klart?

Vi hadde jentenavnet klart men så viser det seg at det er en gutt :-) Vi hadde snakket om Max til gutt men synes ikke det passet med ultralydbildene :p
Men, har snakket litt om et nytt navn idag som vi begge liker! Så kanskje det blir det :-)

Igår kom det inn en veldig sterk kandidat... jeg er solgt, mannen er ikke. Så, nei, ikke avklart, men mye nærmere enn noen gang før [emoji170]

Hadde guttenavn klart, men siden det mest sannsynlig er en jente sliter vi veldig med å velge mellom to :p ønsker ikke dobbeltnavn da baby får to etternavn, men har heldigvis god tid til å tenke på det:d

Navn er pratet om i flere omganger uten at vi har blitt så mye klokere Oul til onsdagen, kanskje vi får en liten tanke om hvem den lille i magen er❤️

Ikke klart enda) Men vi har begynt å smake på noen navn [emoji6] kommer nok til å plukke 2 eller 3 favoritter og så må det passe den som kommer ut av magen [emoji6]

Har personlig et favoritt jentenavn. Har fra før jente med 3stavelses navn (3klapp) :-).
Navnet jeg liker har 2. Men så vurderer jeg det sammen med et mellomnavn på 3stavelser. Blir det rart?

Mannen har dobbeltnavn, jeg og datter enkeltnavn.

Grunnen til at jeg vurderer mellomnavn er at vi tankte det navnet før og har nylig fått vite at min bestemor som er min bestevenn. Hadde ei bestemor med det navnet som hun var så glad i..

Rotete innlegg, all ære til den som skjønte hva jeg mente.

Har funnet navn ja.
Ene er oppkalling, og var vanskelig å finne ett navn før eller etter som passet sammen med det.
Men fant tilslutt ett.
Er ikke favorittnavnet mitt, det klinger ikke sammen med det vi hadde blitt enige om i heletatt. Så da måtte jeg finne ett annet.

Back
Topp