Er navnet bestemt?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Har dere bestemt hva den lille i magen skal hete?? Eller vil dere vente til etter fødselen med å bestemme dere?

Vi har valgt navnene til alle barna våre mens vi var prøvere. Så navnet til den førstfødte er klart for lengst.

Vi prøver å bestemme oss, men har foreløpig ikke landet på et navn som føles rett. Vanskelig avgjørelse! :-S

Ligger på barsel med småen, og vi klarer fortsatt ikke finne navn :) Var ikke så vanskelig med storebror...men han her klarer vi rett og slett ikke å plassere [emoji14]

Ja, det er bestemt :) Hvis ikke vi brått ombestemmer oss når lille kommer, men jeg tviler på det :)

Har overlatt navnbestemmelsene til sambo, og han stresser ikke for å si det slik :-P
Jeg fikk bestemme fornavn på førstemann og han mellomnavn, og nå er det omvendt :-)

Her har navnene vært klare på både første og andre 1-2uker etter oul/ fått vite kjønnet. Og da har vi begynt å ta i bruk navnene.
Hadde ikke klart å bestemme meg når de hadde kommet. Og når vi begynner å bruke navnene allerede i magen kjenner jeg fort om navnet er riktig. Eks nr 1 var vi lenge på sunniva, og Celine Michelle, men de var ikke riktig. Så fant vi navnet Bethina, og alt stemte. Og når hun kom ut var hun en Bethina, ingen andre.

Denne gangen prøvde vi Jessica, Hannah og Sofie. Både Hannah og Sofie var halvveis rett. Men klarte ikke lande, ikke før vi kombinerte dem ved en tilfeldighet. Og nå kunne hun ikke vært noen andre enn Hannah Sofie.

Jeg er også opptatt av navnets betydning.

Hvis det blir jente er navnet klart, hvis det blir gutt er det litt mer usikkert om vi blir enige, men har noen alternativer. :)

Ble bestemt dagen etter at hun ble født [emoji4]

Ble bestemt etter vi fikk vite kjønn [emoji173] Skal kalles opp etter min Oldemor [emoji7]

Her har vi fornavn og mellomnavn klart :) oppkalling av oldefar og oldefar (min morfar og hans morfar)

Ja, det er bestemt :) Hvis ikke vi brått ombestemmer oss når lille kommer, men jeg tviler på det :)
Var det ikke du som var så usikker i forrige uke? Så godt at dere har blitt enige!

Vi har ikke snakket om det på noen dager. Har 2-3 forslag på hvert kjønn, også satser vi på å bestemme oss når lille er født.

Ja da navnet har vi brukt i flere måneder nå. Og det føles at det passer. Men det må også passe når vi ser henne[emoji4] det kan hende at hun ikke passer til det navnet. Kan aldri si at vi er sikre men vi har et sterkt valg

Var det ikke du som var så usikker i forrige uke? Så godt at dere har blitt enige!

Vi har ikke snakket om det på noen dager. Har 2-3 forslag på hvert kjønn, også satser vi på å bestemme oss når lille er født.

Det stemmer :) Vi fikk eliminert en rekke navn på navnelista vår kraftig for noen dager siden, og har nå kommet fram til et navn som begge liker veldig godt.

Vi har 2 jentenavn og 4 guttenavn nå, er så spent på kjønn! Skikkelig spennende å spare overraskelsen :)

Back
Topp