Så bra! Det er best sånn - når man er enig![]()
Vi har 2 jentenavn og 4 guttenavn nå, er så spent på kjønn! Skikkelig spennende å spare overraskelsen![]()
Absolutt. Så spennende at dere ikke vet kjønnet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra! Det er best sånn - når man er enig![]()
Vi har 2 jentenavn og 4 guttenavn nå, er så spent på kjønn! Skikkelig spennende å spare overraskelsen![]()
Vi blir fortsatt ikke enige... det var jo så lett med storebror, men han her altså! Vi liker vel begge det ene navnet best, men synes at han ligner mer på en som heter det andre. Vanskelig altså [emoji14] Han blir nok hetende Marihøne som storebror foreslo.Da har vi bestemt osslillesøster er 6 dager gammel
![]()
Hihi, ja gå for marihøne!! [emoji28]Vi blir fortsatt ikke enige... det var jo så lett med storebror, men han her altså! Vi liker vel begge det ene navnet best, men synes at han ligner mer på en som heter det andre. Vanskelig altså [emoji14] Han blir nok hetende Marihøne som storebror foreslo.
Hihi, ja gå for marihøne!! [emoji28]
Synes også det var mye vanskeligere denne gangen! Med storesøster var det egentlig aldri noe tvil. Nå har vi stått mellom to navn en stund uten å klare å bestemme oss. Jeg kom til slutt frem at det egentlig gikk litt på ett ut for meg så lot mannen bestemme. Jeg er allerede veldig fornøyd med valget!![]()