Er mannen din romantisk?

Ikke i det hele tatt, må mase på han for at han i det hele tatt skal gidde å bli med meg på date. Og da er det krise om han ikke får gå i joggebukse :P

Ikke egentlig.. men han er absolutt flink å ta vare på meg og vise at han bryr seg. Kanskje enda mer nå etter jeg ble gravid. Også kan han imponere en sjelden gang med en enkel middag eller roser. Det er godt nok for meg :)

Nope, eige ikkje eit romantisk bein i kroppen :P Men er veldig flink til å sei han elskar meg ❤️

Jupp :D etter snart 7 år kan jeg.bli overrasket med frokost på senga, middags og kino dater, gaver i undertøysskuffen og bøomster uten grunn :D

Har en veldig romantisk og god mann ❤️ aldri vært av typen som trengte dette, men etter jeg møtte han kjenner jeg det er deilig at han er slik. Men han overdriver ikke, det kan være roser eller kort en gang i blant, men også små ting i hverdagen! Som da jeg klagde på at alle tightsene mine hadde hull i skrittet, kom han hjem fra jobb neste dag med en pose nye tightser.
Jeg elsker hockeypulver (don't ask why) så dette er alltid på handlelista hans.
Han vet jeg er en frossenpinn så han setter på setevarmeren i bilen min før jeg skal til jobb eller fyrer i peisen så det er varmt når jeg står opp om jeg har fri og masse slike små ting ❤️

Back
Topp