Er mannen din romantisk?

Nei absolutt ikke, hadde ikke gjort noe om han kanskje kunne prøvd bittelitt mer, men han har da mange andre gode egenskaper :-)

Absolutt ikke ;) og det savner jeg litt. Men men :) jeg er romantisk av meg ;)

Ikke sånn "blomster-og-gaver-romantisk", men han er veldig oppmerksom, flink til å hjelpe til hjemme, får meg til å føle meg elsket og verdsatt hver eneste dag og er generelt veldig snill. Det er verdt mye mer enn all verdens blomster, sjokolade og gaver synes jeg. :-)

Han er mer romantisk enn meg - men skal ikke så mye til :p

Tja var vel mer tidligere :P

Men flink i hverdagen til å vise han er glad i meg. Nå som jeg bruker mye tid på lillemor på tre mnd disker han opp her hjemme og gjør mye for vi skal ha det bra :-)

Å vente gaver og slikt har jeg sluttet med, bedre å bli overrasket om han skulle slå til med en rosebukett fra rema :P

Kan vel si at bf var romantisk de gangene han hadde dårlig samvittighet for noe han hadde gjort, men ikke ellers :p

Ja, der er vel mer at jeg ikke vil ha såre romantikk, tror han hadde håper at jeg viste mer følelser, men jeg prøver da. Er bare at jeg ikke ser poenget med bukett med blomster, da tar jeg heller en potteplante :-)

Han kjøpte en bukett til meg en gang, og jeg ble jo glad, men han hadde liljer i butikken og den lukta tåler jeg ikke, for når min mor døde, så la de en lilje i hendene hennes på sykehuset og det stinka i hele rommet og den lukta forfølger meg :-/ jeg sa tusen takk og ble veldig glad fir tanken, men fortalte han at liljer er det værste jeg kan få, men herre, det viste jo ikke han <3 Lot den stå fremme til det kunne komme lukt, men kom ikke heldigvis :-)

Han sier hver dag og flere ganger daglig at han elsker meg, får søte meldinger og snapper og han stryker og koser på meg når han før sjanse :-) Jeg bare håper jeg er like flink til å gi tilbake <3

Han har sine lyspunkt innimellom (spesielt når kjerringa er sur og trenger litt romantikk) - så han kan når han vil :)

Igår fikk jeg 3-retters og forrige helg (1 årsjubileum) fikk jeg blomster :D

Haha nei :P men det er ikke jeg heller så det går helt fint :D

Veldig lite romantisk :P

Ja han er vel i grunn det. Sitter ikke å titter meg dypt i øynene eller strør roseblader rundt i huset, sånn klisjé takler jeg ikke. Men han kommer da hjem med en blomsterkvast i blant og gir MYE komplimenter. Selv er jeg dårligere til å vise at jeg er glad i ham

Nei kan ikke påstå det akkurat. Blir lite blomster og gaver osv, men den omsorgen han viser ovenfor meg og sønnen vår er viktigere :)

Back
Topp