Er mannen din romantisk?

Absolutt ikke! :p
En av svært få ganger jeg har fått blomster kom han hjem med en grønn potteplante. :D

Han er ikke klassisk kjøpe-røde-roser og skrive-søte-lapper romantisk, men han er den mest oppmerksomme mannen jeg har kjent. Han viser alltid hvor mye han elsker meg, selv når jeg er en dust og minst fortjener det. Han kjøper sjokolade hvis jeg er sur og henter meg når jeg er ute med venninner og er for full til å huske at han ikke egentlig jobber som taxisjåfør :hug003Fikk blomster av han for 1.gang i går - potterose fra rema, han smilte fra øre til øre og var superfornøyd med egen innsats, og da må jeg jo bare bli glad:love017 Er ikke egentlig veldig romantisk selv heller

Han er det:love017
Kommer med blomster i ny og ne, veldig flink med å si "elsker deg", "mitt alt", "uten deg ville jeg ikke kunnet leve" og slik kliss:D overrasker meg alltid når jeg har bursdag, har til og med rammet inn kvitteringer/bevis på hans gaver til meg.

tja, han kommer med blomster engang i blant, kjøper noe jeg nsker meg avogtil og viser at han bryr seg om meg.

Ikke sånn klisseromantisk med blomster, roseblader, lys osv :P

Men han viser ofte at han er glad i meg, og det er småting i hverdagen som er romantisk selv om det ikke er noe kliss :P

Innimellom er han det, men da må han gjøre en innsats for det. Det er ikke noe som kommer naturlig for han.

Nei, egentlig ikke, men mange av tingene han gjør for meg er veldig romantiske hvis jeg bare tenker meg om. :-)

Nei egentlig ikke. Han er flink å fortelle hvor glad han er i meg og sånt, men lite gaver og blomster gitt.

Nei, ikke romantisk som i å komme med klissete kjærlighetserklæringer og kjøpe blomster ofte. Men han gjør ting for meg som jeg vet han gjør fordi han er glad i meg :) og viser på andre måter at han bryr seg.

Han kan om han vil, men det skjer ikke så ofte :P

Back
Topp