Er mannen din med på kontroller og sjekker?

I utgangspunktet ikke. Han har ikke vært med på jordmorkontroller eller kontrollene I forhold til svangerskapsdiabetes. Men han var med på kontrollen på KK der ks dato ble satt, og skal være med på infodag om ks. Samt han var med på planlagte tidlige ul, oul, kontroll pga lite liv.
 
Han har vært med på to kontroller med jordmor, seinest den dag, fødselsforberedende kurs, og entime med legen, og selvfølgelig alt av kontroller på KK, typ ul og ctg. Skal også være med nå på vekstestimering til uken pga sv.diabetes. Men ellers har jeg gått aleine.
 
Han har vært med på alt - med unntak av første kvelden av fødselsforberedende kurs, for da var han sjuk. Kjentes for dumt at han skulle smitte masse gravide damer for å få med seg den informasjonen, så da tok jeg masse notater istedet.

Veldig glad for at han er så engasjert og ser på det som en selvfølge at han skal delta :)
 
Får ikke vært med på alle, men noen [emoji4]
 
Han har vært med på alt av kontroller som ikke har vært vanlige jordmor/lege kontroller.

Han var med på:
Tidlig ultralyd
Ordinær ultralyd selvfølgelig
Ultralyder pga blødning, lavft sf mål, vekstkontroll
Ble med på legevakt v/blødning.

Han har selv ønsket å være med på disse kontrollene, og det synes jeg er godt da han er pappan.
 
Han er med på mange, men jeg har hatt en del ekstra oppfølging så han er ikke med på jordmorkontroller eller til lege, kun på sykehuset med ultralyd/vekstkontroll.
 
Nei. Han har vært med på oul + 2 ultralyder etter det, men fikk så lite ut av det så de tre siste har jeg gått på selv. Han hadde blitt med på tul hvis vi hadde hatt barnevakt, men det hadde vi ikke da. Og vanlige kontroller er det ihvertfall ikke nødvendig at han er med på.
 
Han har vore med på OUL og 3D UL, men ikkje dei andre kontrollane [emoji4]
 
Nei, han har vært med på en jordmorkontroll og en ultralyd, jordmor fordi jeg var så svimmel den dagen at jeg ikke kunne kjøre selv. Ellers er han med hvis jeg er dårlig og må inn på sykehuset :) vi har ikke behov for at han er med ellers, i tillegg har de et vanvittig press på jobb for tiden så det er ikke lett for han å gå derfra med mindre noe er galt :)
 
Mannen har vært med på tidlig ultralyd, ordinær ultralyd og 3D. I tillegg til et informasjonsmøte på sykehuset. Vanlige kontroller hos lege/ jordmor er han ikke med på. Jeg synes det er unødvendig at han skal ta seg fri fra jobb så ofte for at jeg skal dit når alt forløper normalt. Det er fjerde svangerskap, så jeg har også tatt mange av kontrollene hos legen, siden jeg har vært gjennom dette noen ganger før nå, og ikke har det store behovet for å snakke med jordmor, slik jeg kanskje har følt tidligere.
 
Han var med på en av to TUL, selvfølgelig på OUL og på første time hos jordmor. Synes ikke det er nødvendig at han skal ta seg fri for å være med på lege-/jordmorkontroller ellers, så lenge alt er fint, men kos de gangene han kan[emoji5]
 
Kun oul.
Jeg har ikke behov for å ha han med på vanlige timer.
 
I dag ble han med til jordmor. Jeg var ikke helt i stand til å kjøre bil i dag, så da tok han en halv dag, og vi spiste lunsj etter timen :) veldig koselig! Vil tro han blir kjørende fremover pga litt lang kjørevei!
 
Han har vært med på alle ultralydene mine, kontrollultralyder og forskningsultralyd, var med på MR og når jeg måtte få innjeksjon pga blodtypen min. Men ingen kontroller hos lege.
 
Han var med på UL i starten, OUL og vekstkontroll nå sist. Er med på omvisning på føden til uken...
standard kontroller og sånn småtteri synes jeg er greit å gå alene...
 
Er med på kontroller på sjukehuset (vekstkontroll kvar 4.veke)... ikkje med til jordmor! [emoji4] heilt greit!
 
Back
Topp