Er mannen din med på kontroller og sjekker?

Min har vært med på TUL, OUL og fødselsforberedende kurs.. ellers synes jeg egentlig ikke det er nødvendig at han er med.. er jo bare inn, måle mage, registrere hjertelyd og informere jordmor om at jeg er i god form :p han studerer medisin, så synes det er viktigere at han kommer seg på forelesninger så han står på eksamen i juni og ikke må sitte hele sommeren å lese :)
 
Første svangerskap var han med på alt, utenom en jm-time og ammekurs. Denne gangen har han kun vært med på ul’er [emoji4]
 
Dette er nr. 3, så han har kun vært med på oul. Har ikke behov for at han er med til jm så lenge alt er fint og flott [emoji4]
 
Med på ultralyder og hvis vi må på sykehuset pga noe. Men ikke vanlige kontroller nei.
 
Ikke på de vanlige svangerskapskontrollene, men er med på det som er utenom [emoji4]
 
Forrige gang var han med på alt:) Denne gangen har han vært med på det meste. 1 jordmor time, og 2-3 legetimer i forbindelse med sykemelding han ikke har vært med på:)
Han ønsker selv å være med, og da syns ikke jeg at jeg kan nekte han det:joyful:
 
Nei[emoji85] Vært med på ul da, og sykehuset når jeg hadde vonde kynnere [emoji5]
 
Har kontroll ofte, hver 14. Dag, så han har vært med 1 gang i måneden når det i tillegg er ul (på sykehuset) Ellers har han vært med på en kontroll i mellom med jordmor i kommunen. Men dette er i forhold til vår tidligere historie.
 
Ikke vært med på kontroller her, bare OUL.. Kjenner at det har vært greit om han var med noen ganger, men vanskelig for han og ta seg fri fra jobb noe som er forståelig men litt trist. Værst etter kontrollene men går seg til :p
 
Her har han vært med på alt [emoji7] men så har han også en jobb der det passer fint å være med, hadde det ikke vært så lett for ham å tilpasse så hadde han nok kun vært med på de mer «større» tingene, som OUL, vekstestimering osv [emoji4]
 
Kun vært med på ultralyder. Har ikke følt behov for å ha han med ellers, men han hadde selvfølgelig fått lov om han hadde hatt lyst [emoji4] Han skal være med på siste kontroll hos JM dagen før termin da, og på overtidskontroll hvis det blir aktuelt.
 
Vanlige kontroller nei, men vi er 1 gang i mnd på ul, så der tar han seg fri [emoji4]
 
Han har vært med et par ganger til jordmor om det passer med jobb. Ellers er han med på ul og når vi var på ekstra skjekk.
 
Back
Topp