Er mange av oss en førstegangsfødende?

Uffda, oppdater oss på smertene :o har de funnet ut noe enda, hva har de sjekket hittil? Sender deg klem :)

Takk for omtanke ❤️
Har utelukket sv.forgiftning, blindtarmbetennelser og sånne diagnoser. Legen har kommet frem til at han tror det er livmoren som er årsaken til smertene. Babyen har det bra - som er det viktigste. Men som legen så fint sa det.. Skal jeg gå sånn her til 5. Juli kommer jeg til å dø :p så vi får se hva de kommer frem til.

Jeg er førstegangs og veldig lei av ventingen!
37+5 i dag og merker mye nedpress, noen kynnere ved bevegelse, vondt i ryggen og hodet er festet.

Takk for omtanke ❤️
Har utelukket sv.forgiftning, blindtarmbetennelser og sånne diagnoser. Legen har kommet frem til at han tror det er livmoren som er årsaken til smertene. Babyen har det bra - som er det viktigste. Men som legen så fint sa det.. Skal jeg gå sånn her til 5. Juli kommer jeg til å dø :p så vi får se hva de kommer frem til.

Blir spennende å høre da. Håper smertene gir seg snart da♡
Kanskje du får ut baby snart;)

Førstegangs her også :) 37+3 i dag, så akkurat tre uker til terminen 7 juli! Har ikke særlig mye tegn på at det nærmer seg.. Hodet var ikke festet på kontroll for ei uke siden, så håper det skjer snart! Ellers har jeg mensmurringer i korsryggen og en del kynnere, men det har jeg hatt ei stund nå. Er veldig mentalt forberedt på å gå til makstid! 35 dager igjen til babyen garantert er her :P

Føretegangs og 37+2 her. Jordmor har ikke sagt noe om hode er festet eller ikke (og tegner en rar krusedull der det skal stå på helsekortet) men han ligger med hode langt ned i bekkenet. Tror ikke han kommer lenger ned uten å komme ut :p har en del kynnere og mye nedpress. Også litt mensmurringer. Begynner å bli lei og håper han kommer før tiden. Men får vel smøre meg med tålmodighet. Han kommer vel når han er klar :D

37+5, hodet ligger laaaaangt nede og er mest sannsynlig festet :) akkurat nå ligger jeg på sykehuset pga smerter i magen. Får se hvor lenge jeg må gå med de smertene. Begynner å bli utmattet allerede. Har masse stikkinger der nede og mensmurring også, så skjer litt modning :)
Håpe det går bra med deg ♡

Virker som de fleste av oss opplever det samme, og det er jo betryggende :-) Koselig å høre hvordan det står til med dere ♡ Vi mp jo få til en "noe på gang?" - tråd når det begynner å skje noe hos noen slik at den som vil kan oppdatere litt for de som vil følge med, heie på og gi støtte? Så en lik tråd inne på mammanett, og der jentene så koselige med hverandre ♡

Blir spennende å høre da. Håper smertene gir seg snart da♡
Kanskje du får ut baby snart;)
Håpe det går bra med deg ♡

Takk <3
Er visst en brokk som sitter der, som gjør så vondt. Dette vil bli mindre smertefullt hvis baby synker mer ned i bekkenet/magen synker, og mest sannsynlig bli borte etter fødsel :) så nå er det bare å bite tennene sammen og håpe den snart kommer ut!

Takk for omtanke ❤️

Usj, håper du får mer plan for hva
Som skjer og at baby er ute snart da :) spennende :)

Takk <3
Er visst en brokk som sitter der, som gjør så vondt. Dette vil bli mindre smertefullt hvis baby synker mer ned i bekkenet/magen synker, og mest sannsynlig bli borte etter fødsel :) så nå er det bare å bite tennene sammen og håpe den snart kommer ut!

Høres ikke noe godt ut:( håper mini bestemmer seg for å komme ut snart og det gir seg da♡
God bedring

Førstegangs, er 38+5 idag :) har mye modningstegn! Men hodet er ikke festet enda. Håper det skjer noe snart, har mye nedpress, stikninger og vondt i ryggen men forbereder meg på å gå over termin egentlig..:)

Førstegangsfødende her også, 34 uker i dag. Vært sykemeldt stort sett hele svangerskapet med sterke kynnere og mye vondt i magen. Problemer med å sitte oppreist på jobb. Ble innlagt på sykehuset forrige helg med premature rier som de heldigvis klarte å stoppe. Hodet har festet seg etter den turen og jeg har nå mer vondt i bekkenet/skambeinet, kjenner mye nedpress og har tidvis rier, dog ikke sterke nok til å kalle det fødselsrier tror jeg. Hadde en del i dag men de gikk over. Så får se ting an ut over kvelden om jeg må ringe jordmor eller ikke. Enn så lenge ser ting rolig ut og jeg vil helst ha guttungen inne noen uker til

Ligger nå på sofaen og kjenner på at mini prøver å finne vei lengre ned i bekkenet tror jeg:) hehe
H*n stanger i blæra mi:p

Førstegangsfødende her også, 34 uker i dag. Vært sykemeldt stort sett hele svangerskapet med sterke kynnere og mye vondt i magen. Problemer med å sitte oppreist på jobb. Ble innlagt på sykehuset forrige helg med premature rier som de heldigvis klarte å stoppe. Hodet har festet seg etter den turen og jeg har nå mer vondt i bekkenet/skambeinet, kjenner mye nedpress og har tidvis rier, dog ikke sterke nok til å kalle det fødselsrier tror jeg. Hadde en del i dag men de gikk over. Så får se ting an ut over kvelden om jeg må ringe jordmor eller ikke. Enn så lenge ser ting rolig ut og jeg vil helst ha guttungen inne noen uker til

Så bra de fikk stoppet det da.
Håper han holder seg inne noen uker til da:)

Lykke til, håper du har det bra ♡

Back
Topp