Er mange av oss en førstegangsfødende?

Muligspire

Forelsket i forumet
Hadde vært spennende å høre hvor langt dere er på vei nå, og om dere har noen tegn på at det nærmer seg? :-)

Førstegangs her.
35+4 og eneste evnt tegn er vel at hodet var nesten festet forrige uke, så mye mulig det er festet nå:)
Men slik kan de jo ligge lenge, og mini har har hatt hodet ned noen uker.

Er i uke 38+1! Har termin 1. Juli, føler meg veeldig klar nå, men har ikke har noen kjempe vondter.. Vet ikke engang om jeg har hatt kynnere :p men en god del mensensmerter, stikkinger, løs mage og vondt i lysken! Har prøvd meg på masse kjærringråd for å prøve å sette ting igang, men kommer vel til å gå på overtid! Får bare nyte den siste tia, elsker at jeg faktisk KAN være gravid.. Ikke alle som er så heldig:)

Er 33+5 idag, og førstegangs :) Har endel kynnere og nedpress, med tror ikke det er noen tegn på at det nærmer seg - heldigvis. Hun har bare med å holde seg inne der i noen uker til :) Hodet var ikke festet 2 juni, ny kontroll 30.

Er 34+0 i dag og er førstegangs:) Kjenner ikke noe spesielt egentlig. Hadde litt mensmurring i går. Siste uka har det begynt å klemme litt på urin blæra så håper det betyr han har festet seg eller hvertfall snudd seg ned. Jordmor klarer ikke finne ut hvordan han ligger. Magen min er så hard at uansett så får a ikke til;P så om hun fortsatt ikke vet den 29 så må jeg inn på ul :) blir spennende.

Hvor mange uker er du selv forresten? :)
Så morsomt å høre, og koselig at du spør :-) Er selv 37+5 idag, og har hatt en del kynnere over lengre tid. Hodet er festet, "menssmerter" i magen og ryggverk. Gjerne når jeg har lagt meg.. Har også en del stikninger i underlivet. (I overkant) spennende greier dette her, ihvertfall npr man vet at det kan skje når som helst eller om en mnd. Hehe! ;-) Blir vel helst det siste alternativet :-D

Så morsomt å høre, og koselig at du spør :-) Er selv 37+5 idag, og har hatt en del kynnere over lengre tid. Hodet er festet, "menssmerter" i magen og ryggverk. Gjerne når jeg har lagt meg.. Har også en del stikninger i underlivet. (I overkant) spennende greier dette her, ihvertfall npr man vet at det kan skje når som helst eller om en mnd. Hehe! ;-) Blir vel helst det siste alternativet :-D

Ja, det er kjempe spennende :D går rundt å leter etter tegn på at ting skal skje snart, HELETIDEN.. Haha!!
Men er man førstegangs så sier de jo at man heller går over tia, men vil bare møte lillegutt nå med en gang <3 får du gutt eller jente?

Ja, det er kjempe spennende :D går rundt å leter etter tegn på at ting skal skje snart, HELETIDEN.. Haha!!
Men er man førstegangs så sier de jo at man heller går over tia, men vil bare møte lillegutt nå med en gang <3 får du gutt eller jente?
Haha, samme her :-D Men det er og mye fordi disse stikningene faktisk er vondt når det står på og da er det ikke så gøy lengre ;-) Skal på kontroll nr.2 imorgen i.la en uke pga høyt blodtrykk og mye vann i kroppen + høy vektoppgang siste mnd så det i seg selv er også i overkant spennende. Lurer på hva jm egt foretar seg hvis hun ikke liker det hun ser da? Så koselig ♡ Får ei jente her :-)

Hadde vært spennende å høre hvor langt dere er på vei nå, og om dere har noen tegn på at det nærmer seg? :)

Førstegangs 37+1 :) Snuppa mi ligger fremdeles på tvers, så blir henvist til ytre vending på sykehuset dersom hun ikke snur seg til kontroll i morgen..:rolleyes: Dersom det ikke lykkes så blir det keisersnitt. Så synes de neste ukene er litt i overkant spennende når jeg ikke vet hva som skjer enda:p Lite tegn på at noe skal skje før tiden...

Førstegangs og er en av de her inne som har kommet kortest ;) 34+1 i dag og har vel egentlig ikke noe særlig tegn bortsett fra en del sterke kynnere og at det virker som om hodet kommer til å feste seg ganske så snart! Men så vil jeg jo gjerne at han venter en 3 ukers tid til så han er ferdig "bakt" :)

Førstegangsfødende her også:) Termin 18 juli, er i uke 35+6 idag og frøkna ligger med hue ned, noe hun har gjort en stund;)
Den seneste uken har jeg hatt ett enormt nedpress og litt mensenmurringer/kynnere som varer 30 min - 1 time. De kommer ofte på kvelden/ettermiddagen her:p

Førstegangs 37+1 :) Snuppa mi ligger fremdeles på tvers, så blir henvist til ytre vending på sykehuset dersom hun ikke snur seg til kontroll i morgen..:rolleyes: Dersom det ikke lykkes så blir det keisersnitt. Så synes de neste ukene er litt i overkant spennende når jeg ikke vet hva som skjer enda:p Lite tegn på at noe skal skje før tiden...
Åh, masse lykke til! :-)

Førstegangs, 36+5 har termin 19 juli :) hodet er festet, har nedpress, og det stikker en del nedentil flere ganger om dagen :p startet oppleve Kynnere for første gang denne uka, men ikke noe særlig sterke :p blir satt igang på termin mest sannsynlig om ting ikke skjer før, så håper det gjør det.. Går til modningsakupunktur og skal dit for 2.gang idag, håper det hjelper gjøre fødselen bedre som førstegangs :D

Førstegang, 37 + 5! Sist uke, da jeg var på kontroll, hadde ikke hodet festet seg, men lille har heldigvis vendt seg riktig vei da. Kjenner bare litt mensmurringer nå og da, og er overbevist at jeg kommer til å gå på overtid! :p

Førstegangs 34+4 :) hodet var nesten helt festet igår!:) mye stikkinger i underlivet, endel kynnere og alt er plutselig blitt super tungt! Må hq pause lenge etter en tur opp trappa

37+5, hodet ligger laaaaangt nede og er mest sannsynlig festet :) akkurat nå ligger jeg på sykehuset pga smerter i magen. Får se hvor lenge jeg må gå med de smertene. Begynner å bli utmattet allerede. Har masse stikkinger der nede og mensmurring også, så skjer litt modning :)

37+5, hodet ligger laaaaangt nede og er mest sannsynlig festet :) akkurat nå ligger jeg på sykehuset pga smerter i magen. Får se hvor lenge jeg må gå med de smertene. Begynner å bli utmattet allerede. Har masse stikkinger der nede og mensmurring også, så skjer litt modning :)

Uffda, oppdater oss på smertene :o har de funnet ut noe enda, hva har de sjekket hittil? Sender deg klem :)

Back
Topp