Muligspire
Forelsket i forumet
Hadde vært spennende å høre hvor langt dere er på vei nå, og om dere har noen tegn på at det nærmer seg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde vært spennende å høre hvor langt dere er på vei nå, og om dere har noen tegn på at det nærmer seg?
Så morsomt å høre, og koselig at du spør Er selv 37+5 idag, og har hatt en del kynnere over lengre tid. Hodet er festet, "menssmerter" i magen og ryggverk. Gjerne når jeg har lagt meg.. Har også en del stikninger i underlivet. (I overkant) spennende greier dette her, ihvertfall npr man vet at det kan skje når som helst eller om en mnd. Hehe! ;-) Blir vel helst det siste alternativet :-DHvor mange uker er du selv forresten?
Så morsomt å høre, og koselig at du spør Er selv 37+5 idag, og har hatt en del kynnere over lengre tid. Hodet er festet, "menssmerter" i magen og ryggverk. Gjerne når jeg har lagt meg.. Har også en del stikninger i underlivet. (I overkant) spennende greier dette her, ihvertfall npr man vet at det kan skje når som helst eller om en mnd. Hehe! ;-) Blir vel helst det siste alternativet :-D
Haha, samme her :-D Men det er og mye fordi disse stikningene faktisk er vondt når det står på og da er det ikke så gøy lengre ;-) Skal på kontroll nr.2 imorgen i.la en uke pga høyt blodtrykk og mye vann i kroppen + høy vektoppgang siste mnd så det i seg selv er også i overkant spennende. Lurer på hva jm egt foretar seg hvis hun ikke liker det hun ser da? Så koselig ♡ Får ei jente herJa, det er kjempe spennende går rundt å leter etter tegn på at ting skal skje snart, HELETIDEN.. Haha!!
Men er man førstegangs så sier de jo at man heller går over tia, men vil bare møte lillegutt nå med en gang <3 får du gutt eller jente?
Åh, masse lykke til! ♡Førstegangs 37+1 Snuppa mi ligger fremdeles på tvers, så blir henvist til ytre vending på sykehuset dersom hun ikke snur seg til kontroll i morgen.. Dersom det ikke lykkes så blir det keisersnitt. Så synes de neste ukene er litt i overkant spennende når jeg ikke vet hva som skjer enda Lite tegn på at noe skal skje før tiden...
37+5, hodet ligger laaaaangt nede og er mest sannsynlig festet akkurat nå ligger jeg på sykehuset pga smerter i magen. Får se hvor lenge jeg må gå med de smertene. Begynner å bli utmattet allerede. Har masse stikkinger der nede og mensmurring også, så skjer litt modning