Toneany: Hvor fant du vekt og høyde på henne? Jeg kan regne bmi:-)
Jeg bare søkte på navnet hennes og height veight for å se om jeg fant noe, men orket ikke å regne det om til cm og kg før jeg fant bmien. :p
Hmm, jeg finner bare høyden hennes, ingen vekt! Kan du fortelle meg den? ;-) Er så nyskjerrig:-)
http://www.guitaramplifierblueprinting.com/models-taralynn.html
Height: 5ft4in (64in) (162cm)
WeightHeight: 5ft4in (64in) (162cm)
Weight: 115lbs (52kg)
Chest: 36Cin (91cm)
Waist: 24in (60cm)
Hips: 34in (86cm)
Dette stod på den linken jeg har over her.
På en annen link stod det at hun var 130 pund, det er vel ca 7 kg mer.
Men 115 stod på flere plasser. Vet jo ikke hvor riktig det er da, eller om hun har endret seg siden dette ble lagt ut.
Jeg regnet dette på nett nå, og med den vekta som står her er hun undervektig, bmi på 19. Jeg prøvde på 60 for å legge på noen kilo, da er hun 22, som er midt på normalen.
Vet ikke helt om jeg tror dette er riktig, men det var den vekta som stod altså.
dette toneany er nok ikke lynns mål, iallefall ikke idag.
Hun er ikke bare 52 kg. Mulig at hun er 162, men ikke 52 kg. Å definitivt ikke hoftemål på 86 cm.
Jeg har sett noen pluz-size bilder av henne - å kan fortelle at hun har relativt større hofter en meg, da dette er noe som er bredere på henne, men jeg i følge målene nesten 15 cm større i hoftene enn henne, dog adskillig mange cm høyere, men jeg ligger med en bmi på 22, å har i tilegg en ganske så mye høyere vekt enn lynn ( ut fra disse målene ) men er fortsatt ganske mye "tynnere" er 38/40. Så disse målene er endten henne fra hennes startkariere som modell, eller helt feile tall, tilhørende en annen. Vet at alt er sammensatt, og varierer ut fra både, høyde, vekt, fettprosent og alt - men disse tallene må bare være en eneste feil.
Ikke for det, jenta er slett ikke noe galt med, å det er flere av sånne som henne rundt om i lande, enn de undervektige - men hva definerer hver og en av oss som overvektig og undervektig - et stridene spørsmål - for meningene er varierte til tusen.
Syns det er greit å variere litt, men å satse på mer storvokste damer ( som jeg i og for seg har vært stort sett hele livet frem til for en stund siden ) blir litt feil, for det gjør det også mer lett for de med "litt for mye" og ride videre på bølgen og ikke tenke på hva dette bringer oss fremover - det blir desverre en for fattig trøst til oss ( ikke for at jeg støtter de avmagra - de vinner ingen kamp hos meg ) Vi går desverre over i en fetebølge i norge i dag, å profilere større modeller gir oss ikke altid følelse av mer sunnhet enn de avmagrede. Mer enn unskyldning for oss selv, og at vi er mer slik enn slik. Desverre, av å til kan slike provosrende kommentarer komme, men de er en del av en hel diskusjon, og disse må vi tåle å ta - det er slik vi får frem det vi ønsker.
Jeg ønsker å se sunnhet - en dame ( gjerne med en liten valk ) en medium størrelse, som både må ha føflekker, celulitter og det som måtte være, fra en a-cup til en f-cup - spiller ingen rolle, så lenge modellen ser frisk og opplagt ut ( og det kan de som er både overvektig og undervektig også gjøre så er det sagt ) og når det gjelder tara lynn - flott modell - men en modell jeg vil definere som pluz size uten at det er galt, å er greit å se på for min del, men ikke en medium dame, hun er nok litt større enn det.