Camillasen
Betatt av forumet
[8D]Her om dagen var jeg på fire års kontroll med sønnen min. Siden jeg har valgt å være hjemme med barna mine mens de er små, var en av de første kommentarene til helsesøster at, nå måtte jeg få han i barnehagen.... Hva var det for noe?????....Hun hadde ikke snakket med ham en gang.... Etterhvert konkluderte hun med at han var flink til d meste han skulle være, men fordi han ikke var i barnehage så skulle han sendes til språk pedagog.... ( Han prater som en foss og utaler ord riktig og snakker fine setninger.... ikke bare jeg som sier det altså)
Vi har dessuten ca. 25 barn i omgamgskretsen vår som vi pleier å bytte på å ha besøk av og på overnatting, slik kan barna bli vant til å stole på andre voksne.... ( tenker slik at de ikke får "sjokk" når de kommer på skolen )
Jeg har ingenting imot barnehager....[8D], men det behøver da vel for himmelens skyld ikke være en NØDVENDIGHET for alle unger som finnes i detta landet.... Er desuten lei av å bli sett ned på fordi jeg går hjemme med barna mine. ( Det er det faktisk MANGE som gjør.)
Høh, bare litt gruff fra meg....[&:]
Vi har dessuten ca. 25 barn i omgamgskretsen vår som vi pleier å bytte på å ha besøk av og på overnatting, slik kan barna bli vant til å stole på andre voksne.... ( tenker slik at de ikke får "sjokk" når de kommer på skolen )
Jeg har ingenting imot barnehager....[8D], men det behøver da vel for himmelens skyld ikke være en NØDVENDIGHET for alle unger som finnes i detta landet.... Er desuten lei av å bli sett ned på fordi jeg går hjemme med barna mine. ( Det er det faktisk MANGE som gjør.)
Høh, bare litt gruff fra meg....[&:]