Er kald hele tiden!

Jeg begynte å bruke varmepute i begynnelsen for smertene i ryggen, men har brukt den hver dag og natt de siste ukene. Varmer opp føttene med den under 2 dyner og ett ullteppe. Når den ikke er så varm så bruker jeg den som pute. Den er et must og ja, jeg både fryser og svetter. Må vaske føttene og bytte sokker flere ganger daglig. ..

Og nå må jeg ikke glemme å si at jeg fant noen sykt digge tøfler på Nille for to dager siden!! De hadde fire forskjellige farger, men jeg valgte hvite. De har noe sånn strikkemønster og er litt høye, har såle under, anbefales veldig om noen her inne fryser på beina! ;)

Jeg svetter som bare det om natta!!! (det har minket siste uken da, alle symptomene har jo det...) Ellers er jeg kald om dagen... Men ved aktivitet blir jeg fort varm igjen. Det er liksom enten-eller! Slitsomt :-) Husker sist, at jeg var kald de første 3 mnd, så litt varm til passe de neste 3, og så altfor varm de siste 3... :-)

Samme her! Virker som den innebygde a/c har en defekt :p Har nok noe lavt blodtrykk nå så kroppen jobber på høygir når jeg er i aktivitet. Skal være sagt at jeg generelt er sensitiv for temperaturer også...

Jeg også har skikkelig frysetokter. Når jeg skal legge meg er det verst, da må jeg ha full pysj og raggsokker, flanell sengetøy og fleece teppe med fake pels på oppe på der igjen. Brrr!! :-)

Ja! Har ikkje tenkt over at det er eit symptom, men frys heile tida! Og svetter! Herlig kombo

Sent from my iPad using BV Forum

Den første halvannen uka etter ikm var jeg bare varm! Nå skifter det veldig. Det KAN være at jeg ikke fryser mer enn vanlig mtp at kjæresten trives med kaldere innetemoeratur enn meg da :p

Back
Topp