Er kald hele tiden!

MissV

Forelsket i forumet
Er det noen andre som er kalde/fryser? Jeg føler at jeg er kald helt inn til knoklene! Sover med vinterstided ullteppe oppå og skjerf rundt halsen! Går med ull på ull på ull når jeg er på jobb, men blir liksom ikke ordentlig varm! Har hørt om folk som er gravide og som er veldig varme, men ikke som er veldig kalde...

Er det noen andre som er kalde/fryser? Jeg føler at jeg er kald helt inn til knoklene! Sover med vinterdyne og ullteppe oppå og skjerf rundt halsen! Går med ull på ull på ull når jeg er på jobb, men blir liksom ikke ordentlig varm! Har hørt om folk som er gravide og som er veldig varme, men ikke som er veldig kalde...

Samme her!!! Fryser nesten hele tiden :(
Ligger med ull og tepper..
Hva skal jeg gjøre når det virkelig blir kaldt ute og minusgrader kommer...

Jeg fryser som en chihauhua på en fin vårkveld! Jeg er alltid kald på bena, så burde vel gå med ragg-sokker etterhvert!

Jeg sliter også med å holde på varmen, sitter her under to pledd! Begge deler er like vanlig :)

Ganske plagsomt! Men godt p høre at det er vanlig, så mye rart som skjer med kroppen nå- så blir forvirret og bekymret. Ute skinner sola, jeg sitter inne å fryser ned ullgenser... Gruer med til vinteren kommer!!

Fyll en 1,5 flaske med varmt vann. Evt varmeflaske. Det gjør jeg hvert kveld. har den ved føttene. er så deilig og sender varme helt opp til overkroppen. Da man pakker dyna rundt seg. sover med klær på jeg.

Fyll en 1,5 flaske med varmt vann. Evt varmeflaske. Det gjør jeg hvert kveld. har den ved føttene. er så deilig og sender varme helt opp til overkroppen. Da man pakker dyna rundt seg. sover med klær på jeg.
Takk for tips! Alt som eventuelt kan hjelpe :) håper ikke det skal vare i sju++ måneder til!! Grøss...!

Jeg pleier å bruke brusflaske med varmt vann om vinteren. I tillegg til varmeteppe under lakenet. Og masse klær og tykke sokker på. :-P Det kommer nok til å skje i år også, for jeg har en mann som er veldig glad i å ha vinduet åpent uansett vær. :-/

Hendene mine er hvite av kulde!! Fryyser hele tiden, føler jeg aldri blir varm nok..:( Håper det bli bedre ettervhert! xsmile9

Det regnes som et av symptomene på graviditeten, og heldigvis over når man har rundet 12 uker:)
Selv fryser jeg sånn og nekter å gjøre noe som helst annet enn å ligge under dyna for tiden..

Jeg fryser hele tiden! Sover med pysj og morgenkåpe, går med ulljakke og ugg på dagtid! Hehe, jeg fryser egentlig aldrig og strømper en noe som aldrig er på mine ben. Aner ikke om det har noe med graviditeten eller at det har blitt kaldere ute

Jeg fryser nå, men mimrer til forrige svangerskap at jeg var så varm at jeg badet i svette om nettene. Varmen min kom vel over nyåret og den vinteren varte til begynnelsen av mai. Så det kan gå den veien og. :)

Jeg svetter som bare det om natta!!! (det har minket siste uken da, alle symptomene har jo det...) Ellers er jeg kald om dagen... Men ved aktivitet blir jeg fort varm igjen. Det er liksom enten-eller! Slitsomt :-) Husker sist, at jeg var kald de første 3 mnd, så litt varm til passe de neste 3, og så altfor varm de siste 3... :-)

Etter jeg ble gravid er jeg ALLTID kald på beina og henda. Fryser generelt mer, og ligger med to tykke dyner på meg om natta. Ellers så føler jeg meg ekstremt varm når kvalmen er på sitt værste og jeg henger over doskåla... :(

Back
Topp