Med storebror fikk vi absolutt alt brukt. Arvet alt og ja mye var godt brukt. Og jeg så på alle som viste frem barna sine i nye fine vogner. Mamma skjønte jeg var litt lei meg for dette sist så jeg fikk ny sportsvogn fra Emmajunga sist til slutt når han var stor nok og det var så stas !! Så ja jeg har en brukt helt ok baby combi vogn som jeg kjøpte på bruktbutikk til barnehage vogn da jeg kastet den andre. Hatet den !
Men altså vi er jo ikke de rikeste akkurat men har virkelig lyst å bruke litt av pengene vi får til vogn. Å kunne få lov å ha en helt ny vogn å vise frem babyen vår i.
Sa det til mannen i stad og han synes jeg var så søt at han skjønte det. Men ja en er jo så stolt av babyen sin og ja vil jo vise den frem i noe fint. Er jeg veldig teit som ønsker dette? Vi er i hvertfall litt bedre rustet enn sist. Sist hadde vi ingenting.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Men altså vi er jo ikke de rikeste akkurat men har virkelig lyst å bruke litt av pengene vi får til vogn. Å kunne få lov å ha en helt ny vogn å vise frem babyen vår i.
Sa det til mannen i stad og han synes jeg var så søt at han skjønte det. Men ja en er jo så stolt av babyen sin og ja vil jo vise den frem i noe fint. Er jeg veldig teit som ønsker dette? Vi er i hvertfall litt bedre rustet enn sist. Sist hadde vi ingenting.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app