Ikke slem nei, tror det er en helt normal reaksjon...[:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: lmk88
Oi da.. Prøvd en god stund lengre enn oss ja... Funne ut hvorfor det ikke klaffer? Du trenger ikke svare hvis du ikke vil altså[:)]
ORIGINAL: Frøken_babysyk
Nei, jeg synes ikke du er slem som tenker det. Og du er ikke alene om det. [&o] Men er absolutt ingen god følelse..
Selv sliter jeg med og har slitt med mine venners graviditeter...[&o]
Sender deg en stoooor klem
ORIGINAL: ingentingjør
Oi da.. Prøvd en god stund lengre enn oss ja... Funne ut hvorfor det ikke klaffer? Du trenger ikke svare hvis du ikke vil altså[:)]
Tilsynelatende ingenting galt med noen av oss, men prøverørskarusellen har lært oss at eggene lar seg ikke befrukte på normalt vis, og når de befruktes, utvikler de seg ikke slik de skal. Man har ikke mye å stille opp med mot sånt.
ORIGINAL: ingentingjør
Tilsynelatende ingenting galt med noen av oss, men prøverørskarusellen har lært oss at eggene lar seg ikke befrukte på normalt vis, og når de befruktes, utvikler de seg ikke slik de skal. Man har ikke mye å stille opp med mot sånt.
Så trist[:(] Nå ble jeg lei meg på dine vegne[&o]
ORIGINAL: xlibrax
Er vel nok at vi selv er lei av all denne ventinga og prøvinga.
Men vi er jo blitt vant med negative tester og TR som kommer på besøk.
ORIGINAL: xlibrax
Kjenner til det problemet.
Jeg trenger ingen andre til å synes at det er trist.
Sorry da[:(] DERE SKAL FÅ BABY I MAGEN NÅ!!!!!!!!!!!![:D]
Føler meg som den drittsekken når jeg ikke klarer å glede meg over andre sine positive tester[:(]
Føler at det er min tur til å få positiv test, men neida. Den kommer jo aldri[:(]
Er jeg slem når jeg tenker sånn?
*Dagens utblåsning*[:(]
ORIGINAL: lmk88. Du er ikke slem! Selv har jeg ikke hatt problemet med a bli gravid satt på tredje pp her og jeg synes det var lenge! Så hadde det vært opp til meg skulle dette gått i tur og orden og innenfor en rimelig periode på make et halvt år for alle. Sender deg mange gode tanker og ønskere mot din vei. Om du vil skal du få lov til å snike foran meg i køen, søta[;)]n
Føler meg som den drittsekken når jeg ikke klarer å glede meg over andre sine positive tester[:(]
Føler at det er min tur til å få positiv test, men neida. Den kommer jo aldri[:(]
*Dagens utblåsning*[:(].
ORIGINAL: sjanetta
ORIGINAL: lmk88. Du er ikke slem! Selv har jeg ikke hatt problemet med a bli gravid satt på tredje pp her og jeg synes det var lenge! Så hadde det vært opp til meg skulle dette gått i tur og orden og innenfor en rimelig periode på make et halvt år for alle. Sender deg mange gode tanker og ønskere mot din vei. Om du vil skal du få lov til å snike foran meg i køen, søta[;)]n
*Dagens utblåsning*[:(].
ORIGINAL: Lille Mille
Du er ikke slem. Men kan absolutt skjønne hvorfor du tenker at du er det, for jeg gjør akkurat det samme selv [8D] Eller jeg føler jeg har blitt en skikkelig gammel, bitter kjerring jeg. Som blir sjalu og sur på de som får det til uten å prøve en gang. De som bare drar ned buksesmekken og vips der var de gravide [:@] Wrææææææl!
Tror det er naturlig for alle som må prøve en stund altså... man vil jo så gjerne, men oppdager hele tiden at andre "sniker" i køen. Sånn er livet gitt, ikke mye man kan få gjort noe med.
Satser på at din dag er rett rundt hjørnet, og det er det nok. "Alle" som jeg snakker med her inne blir gravide, så du skal ikke se bort i fra at du ikke er langt unna mål nå [;)]