Er jeg slem?

Ikke slem nei, tror det er en helt normal reaksjon...[:)]

ORIGINAL: lmk88

Oi da.. Prøvd en god stund lengre enn oss ja... Funne ut hvorfor det ikke klaffer? Du trenger ikke svare hvis du ikke vil altså[:)]

Tilsynelatende ingenting galt med noen av oss, men prøverørskarusellen har lært oss at eggene lar seg ikke befrukte på normalt vis, og når de befruktes, utvikler de seg ikke slik de skal. Man har ikke mye å stille opp med mot sånt.

ORIGINAL: Frøken_babysyk

Nei, jeg synes ikke du er slem som tenker det. Og du er ikke alene om det. [&o] Men er absolutt ingen god følelse..
Selv sliter jeg med og har slitt med mine venners graviditeter...[&o]

Sender deg en stoooor klem

Alle mine venners baby'er er ikke planlagt og det svir enda mer[:(]

ORIGINAL: ingentingjør

Oi da.. Prøvd en god stund lengre enn oss ja... Funne ut hvorfor det ikke klaffer? Du trenger ikke svare hvis du ikke vil altså[:)]

Tilsynelatende ingenting galt med noen av oss, men prøverørskarusellen har lært oss at eggene lar seg ikke befrukte på normalt vis, og når de befruktes, utvikler de seg ikke slik de skal. Man har ikke mye å stille opp med mot sånt.

Så trist[:(] Nå ble jeg lei meg på dine vegne[&o]

ORIGINAL: ingentingjør

Så trist[:(] Nå ble jeg lei meg på dine vegne[&o]

Nei, ikke bli det. Det klarer seg at jeg er det. Selvmedlidenhet er en av de tingene man må gjøre selv for å få det gjort ordentlig. [;)]

ORIGINAL: xlibrax

Er vel nok at vi selv er lei av all denne ventinga og prøvinga.
Men vi er jo blitt vant med negative tester og TR som kommer på besøk.

Ja det er faktisk nok at man selv synes det er fælt. Jeg synes det blir enda verre når alle andre synes det er trist, og blir lei seg på mine vegne, og jeg ender opp med å måtte trøste DEM for at de synes det er sååå tragisk. Jotakk, jeg vet det, men jeg trenger ingen ekstra påminnelser.

ORIGINAL: xlibrax

Kjenner til det problemet.
Jeg trenger ingen andre til å synes at det er trist.

Nei det ender jo bare med at man blir trist selv for at man har gjort de andre triste. En evig og ond sirkel.

Sorry da[:(] DERE SKAL FÅ BABY I MAGEN NÅ!!!!!!!!!!!![:D]

Oj, er Gabriel på tur mot jorda igjen? Håper han ikke blir sittende askefast! [;)]

nei, syns ikke det er slemt. Det er vondt og tøft å prøve såhardt for å få det til i utgangspunktet. det er ikke noe godt når den ene testen etter den andre dukker opp.er helt normalt åtenke at man skulle ønske det var ens egen test i stede. Du skal ikke føle deg som en drittsekk, føl deg helt normal[:D]

Føler meg som den drittsekken når jeg ikke klarer å glede meg over andre sine positive tester[:(]
Føler at det er min tur til å få positiv test, men neida. Den kommer jo aldri[:(]

Er jeg slem når jeg tenker sånn?

*Dagens utblåsning*[:(]

Jeg kan godt forstå hvordan du tenker... Jeg klarer ikke å forstå hvorfor jeg skulle være så heldig så fort når det er flere av dere som har forsøkt så lenge og er så tolmodige.
Men dere skal vite at je har sååå respekt for dere. Dere er tøffe og sterke.
Jeg kan ikke annet enn å håpe at jeg kan ha halve styrken dere har vist og at det blir deres tur.
En liten trøsteklem med mange varme tanker fra meg til deg og resten av gjengen med fantastiske jenter!!!

Føler meg som den drittsekken når jeg ikke klarer å glede meg over andre sine positive tester[:(]
Føler at det er min tur til å få positiv test, men neida. Den kommer jo aldri[:(]

*Dagens utblåsning*[:(].
. Du er ikke slem! Selv har jeg ikke hatt problemet med a bli gravid satt på tredje pp her og jeg synes det var lenge! Så hadde det vært opp til meg skulle dette gått i tur og orden og innenfor en rimelig periode på make et halvt år for alle. Sender deg mange gode tanker og ønskere mot din vei. Om du vil skal du få lov til å snike foran meg i køen, søta[;)]n

Du er på ingen måte slem:) Og for å være ærlig så satt denne graviditeten langt inne. Og det er for at jeg virkelig følte jeg snek skikkelig i køen. Jeg fortjente på ingen måte dette før dere og kunne gjort mye for at dere skulle bli gravid før meg. Jeg må se på meg selv som ekstremt heldig for det er det jeg er, men jeg har full forståelse for at dere unngår slike
graviditetstråder. Håper virkelig at dere kommer inn til oss på januarforumet på onsdag:)

Trøsteklem:)

Synes ikke du er slem lmk!

Nå har jeg ikke lest hele tråden, jeg MÅ gå og tisse og komme i gang med husarbeid, menne...

Uansett; jeg unner INGEN å miste, allikevel er det noen ganger jeg har tenkt at "åh, du skulle ha mistet du også, så kanskje du hadde holdt kjeft" - for folk vet jo alltid så godt hva man går gjennom, sant? "Du må ikke ha så høye forventninger tidlig i svangerskapet", eller "du må ikke tenke så negativt, tenk om du mister, det er ikke sunt for den lille å tenke negativt" og så "ja, man må ha positive tanker i hodet når man er gravid!" HVEM sier sånt?????????

Eller "prøv igjen, mange mister, slutt å deppe over det" - sånt kan kun de som 1. kun har hatt vellykkede svangerskap eller 2. aldri har prøvd å bli gravid/ikke hatt lyst til det eller 3. de som blir gravide og får unger i hytt og pine og aldri har slitt med det si!!

[:'(]

Jeg prøver alt jeg kan å være et godt menneske på alle mulige måter, jeg. Men misunnelsen kan jeg ikke styre. Jeg er glad for at andre blir gravide og opplever den lykken, men det er nok ikke alltid den gleden overstyrer den enorme misunnelsen og sorgen jeg selv føler etter SÅ mange pp og i tillegg en MA når jeg endelig ble gravid.

Du er ikke slem. Men kan absolutt skjønne hvorfor du tenker at du er det, for jeg gjør akkurat det samme selv [8D] Eller jeg føler jeg har blitt en skikkelig gammel, bitter kjerring jeg. Som blir sjalu og sur på de som får det til uten å prøve en gang. De som bare drar ned buksesmekken og vips der var de gravide [:@] Wrææææææl!

Tror det er naturlig for alle som må prøve en stund altså... man vil jo så gjerne, men oppdager hele tiden at andre "sniker" i køen. Sånn er livet gitt, ikke mye man kan få gjort noe med.

Satser på at din dag er rett rundt hjørnet, og det er det nok. "Alle" som jeg snakker med her inne blir gravide, så du skal ikke se bort i fra at du ikke er langt unna mål nå [;)]

Nei, det er du ikke[:)]

ORIGINAL: sjanetta

*Dagens utblåsning*[:(].
. Du er ikke slem! Selv har jeg ikke hatt problemet med a bli gravid satt på tredje pp her og jeg synes det var lenge! Så hadde det vært opp til meg skulle dette gått i tur og orden og innenfor en rimelig periode på make et halvt år for alle. Sender deg mange gode tanker og ønskere mot din vei. Om du vil skal du få lov til å snike foran meg i køen, søta[;)]n

Tusen takk for det snuppa[;)] Håper jeg er i mål denne pp eller neste[:D]

ORIGINAL: Lille Mille

Du er ikke slem. Men kan absolutt skjønne hvorfor du tenker at du er det, for jeg gjør akkurat det samme selv [8D] Eller jeg føler jeg har blitt en skikkelig gammel, bitter kjerring jeg. Som blir sjalu og sur på de som får det til uten å prøve en gang. De som bare drar ned buksesmekken og vips der var de gravide [:@] Wrææææææl!

Tror det er naturlig for alle som må prøve en stund altså... man vil jo så gjerne, men oppdager hele tiden at andre "sniker" i køen. Sånn er livet gitt, ikke mye man kan få gjort noe med.

Satser på at din dag er rett rundt hjørnet, og det er det nok. "Alle" som jeg snakker med her inne blir gravide, så du skal ikke se bort i fra at du ikke er langt unna mål nå [;)]

Sol vil bli mamma sa at det var klaff enten denne pp eller neste[;)] Glad for at ho er så snill og spår meg ett par ganger i løpet av en pp[;)]

Back
Topp