Er jeg slem?

Er ikke slemt å tenke sån vennen [:)] Vi har ikke holdt på like lenge som noen av dere andre (14 pp nå) ,
men kjenner jeg blir både veldig glad og trist på en gang, når jeg ser graviditets tråder.
Men vi har jo fått ett gull, så kan på ingen måte forstå hvordan dere har det som
ikke har noen fra før og sliter...

Håper så sinnsykt at dere som har prøvd lenge får spiren deres snart, dere aner ikke hvor mye jeg unner dere det...

Stor klem til deg, fra meg [:)]

Jeg føler at det svir litt innvendig ja... Men prøver å være glad for at andre får det til... Men er ikke en god følelse alltid...Hvor lenge har du prøvd... Håper på pos. test snart jeg også... Blir litt kokko av all den prøvinga... 

ORIGINAL: håper85

Jeg føler at det svir litt innvendig ja... Men prøver å være glad for at andre får det til... Men er ikke en god følelse alltid...Hvor lenge har du prøvd... Håper på pos. test snart jeg også... Blir litt kokko av all den prøvinga... 

Prøvd i snart 3,5år[:'(]

Vi også, så skjønner litt åssen dere har det

ORIGINAL: lmk88

ORIGINAL: håper85

Prøvd i snart 3,5år[:'(]

Er nok helt normalt å tenke sånn[:)] Jeg klarte heller ikke å glede meg over at andre ble gravid da jeg ville bli gravid[:'(]
Jeg følte meg falsk da jeg klistra på meg gliset å gratulerte dem[:(]
Når man ønsker det så inderlig selv så blir det vanskelig å skulle glede seg med de gravide.

håper det klaffer for deg snart

Back
Topp