Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ToSmå2010
ORIGINAL: Kosepusen
Altså, det var vel dette med påske-eggene som fikk begeret til å flyte over for deg tenker jeg! Hun kan fikse det sjøl!!! Hvis hun er for stolt til å be kjæresten om hjelp synes jeg det er dårlig gjort ovenfor deg, hun utnytter jo deg, og familien er jo så viktig! Sett ned et eksempel og si nei du, å fortsett med det. Du kommer til å ha nok med dine ting når mai kommer, begynn å tenk på deg selv du[:)]
Ja det var vel det, jeg snakka med mamma og hun mente at det måtte jeg jo gjøre for ungas skyld.. Og jeg ser hva hun mener.. Det er jo liksom ikke de påskeegga som er det viktige[8D] Jeg bare begynner å bli så dritt lei av at hu ikke klarer å ta vare på seg selv.. Og at hun bare tar kontakt når det er noe hun vil ha..
ORIGINAL: kolibri
Noen ganger blir jeg helt paff over hvordan andres forhold fungerer..virker som om søsteren din har et stort kommunikasjonsproblem med mannen?
Tror jeg ville kjøpt påskeegg, men samtidig tatt en skikkelig prat med henne. Hva slags godter kan barna ha fått av besteforeldrene som var så dårlig at de ikke vil ha? syns egentlig grensen går der jeg..heller snakke med barna om å være taknemlig for det de har fått?Fortell søsteren din det du skriver til oss her inne og anbefalt henne å være helt åpen med mannen. På den måten blir det sikkert bedre i mellom alle parter og han selv kan prøve å hjelpe henne.
ORIGINAL: mai2010
Altså, det var vel dette med påske-eggene som fikk begeret til å flyte over for deg tenker jeg! Hun kan fikse det sjøl!!! Hvis hun er for stolt til å be kjæresten om hjelp synes jeg det er dårlig gjort ovenfor deg, hun utnytter jo deg, og familien er jo så viktig! Sett ned et eksempel og si nei du, å fortsett med det. Du kommer til å ha nok med dine ting når mai kommer, begynn å tenk på deg selv du[:)]
Ja det var vel det, jeg snakka med mamma og hun mente at det måtte jeg jo gjøre for ungas skyld.. Og jeg ser hva hun mener.. Det er jo liksom ikke de påskeegga som er det viktige[8D] Jeg bare begynner å bli så dritt lei av at hu ikke klarer å ta vare på seg selv.. Og at hun bare tar kontakt når det er noe hun vil ha..
seriøst?sa mor di det??
ORIGINAL: mai2010
seriøst?sa mor di det??
Jepp.. [:-]
Mamma har det med å ikke se hva som egentlig er problemet..