Er jeg helt urimelig?

Jeg forstår heller ikke hvorfor folk på død og liv ikke skal gi fra seg babyen når den gråter. Jeg har opplevd både med babyens olderforeldrr, tanter og besteforeldre at han begynner å gråte og de på død og liv skal roe han selv. De prøver sikkert bare å være snille og ikke gi en gråtende baby tilbake, men det gjør jo bare at en blir mer stresset med tenkte på å overlate babyen til dem.

Det skjønner ikke jeg heller :shifty: der er moren min og svigerinnen min håpløse. Svigerinnen min holdt lillesøster da hun var nøyaktig en uke gammel, og etter en stund så jeg at hun begynte å bli sulten, så jeg sa i fra at nå er babyen sulten (hint, kan jeg få henne tilbake så hun kan få litt pupp FØR alarmen går?). Men Neida, babyen begynner å gråte og hun tviholder på henne før hun attpåtil lar barna sine (5 og 8) få holde på tur, før mannen hennes også må holde på den skrikende babyen. Hele seansen gjentok jeg «nå er babyen sulten, kanskje jeg skulle fått gitt litt mat» :mad:

Mamma også; «å, men at babyen gråter bryr jeg meg ikke om - det er ikke så ofte jeg får sett den» mulig hun ikke bryr seg, men det river i hjertet mitt og jeg blir helt koko når baby gråter :spitoutdummy:
 
:shifty:
Det skjønner ikke jeg heller :shifty: der er moren min og svigerinnen min håpløse. Svigerinnen min holdt lillesøster da hun var nøyaktig en uke gammel, og etter en stund så jeg at hun begynte å bli sulten, så jeg sa i fra at nå er babyen sulten (hint, kan jeg få henne tilbake så hun kan få litt pupp FØR alarmen går?). Men Neida, babyen begynner å gråte og hun tviholder på henne før hun attpåtil lar barna sine (5 og 8) få holde på tur, før mannen hennes også må holde på den skrikende babyen. Hele seansen gjentok jeg «nå er babyen sulten, kanskje jeg skulle fått gitt litt mat» :mad:

Mamma også; «å, men at babyen gråter bryr jeg meg ikke om - det er ikke så ofte jeg får sett den» mulig hun ikke bryr seg, men det river i hjertet mitt og jeg blir helt koko når baby gråter :spitoutdummy:

Å herlighet, det er jo ikke akkurat så hyggelig å sende rundt på en gråtende baby! De gråter jo for noe, og jeg tenker at folk bør respektere at det er vi som kjenner barnas behov best og best klarer å lese deres signaler.

Jeg opplevde akkurat det samme da han var noen uker, bare da var det oldemoren hans som absolutt ikke skulle gi han tilbake. Jeg hintet også med at han er sikker sulten etc, men det nyttet ikke. Jeg fikk bare høre at han ikke kunne spise så ofte, hun ga nemlig bare sine barn hver 3 time. Så sier en av de andre «han vil nok til mammen sin», da svarte hun også bare «neida, han han er bare urolig» så busser hun videre på han. Til slutt klarte jeg ikke mer og gikk bort og tok han og sa «nå må han spise litt så kan du få holde han igjen etterpå»
 
Back
Topp