Er jeg den eneste???!

Lillemy0894

Forelsket i forumet
MayDay2021
Er jeg den eneste som ikke er spesielt kvalm? Jeg er småkvalm på morgenen og natta, bortsett fra det veldig lite.. er vi fler i samme båt? Jeg har jo mange andre symptomer, men den kvalmen plager meg da det virker som alle er det.
 
Jeg er heller ikke veldig kvalm :) kjenner på litt kvalme hver dag, men ikke særlig plagsomt. I mitt første svangerskap var jeg kvalm i kun 3-4 dager. Er 7+4 og har sett et bankende hjerte på ultralyd så nå klarer jeg å nyte at jeg er en av de som ikke er kvalm :)
 
Er 9+2 og heller ikkje spesielt kvalm. Er litt småkvalm på morgonen og gjer eg ting "feil" kan det resultere i brekningar og innimellom oppkast, ellers ikkje noko eg er plaga med dagen lang.
 
Er ikke kvalm ❤️ mulig det har sammenheng med at jeg produserer hCG veldig sakte :happy: verken mamma eller svigermor var kvalme, så håper det fortsetter slik her også ❤️
 
Er ikke spesielt kvalm heller! Har perioder der jeg er uggen, men ikke noe mer enn det:) er gravid med nr fire, og har ikke vært kvalm i noen av svangerskapene, dette er vell det som jeg har vært mest uggen i! :happy:
 
Med første barn var jeg ikke kvalm i det hele tatt, nå er jeg konstant småkvalm. Hadde helst ikke vært det
 
Har ikke vært kvalm en eneste gang foreløpig og er 7+1 I dag. Mamma var heller ikke kvalm under noen av sine svangerskap så jeg håper jeg har arva henne:hilarious:
 
Plages ikke med kvalme. Kan føle meg uggen når jeg er sliten. Hadde ikke kvalme med førstemann:)
 
Veldig lite kvalm , og det er jeg veldig glad for , men merker jeg ikke har lyst på ting , merker at vist jeg spiser litt i ny og ne og ikke blir sulten , så holder jeg det borte , men blir jeg sulten blir jeg fort litt små kvalm / uggen :)
 
9+5 idag og kun to dager hvor jeg har vært kvalm :joyful:
 
Last edited:
Er heller ikke særlig plaget av kvalme, og godt er det! Har blitt veldig selektiv på matfronten da, og merker at kvalmen er mer tilstedeværende om jeg ikke spiser :)
 
Jeg er heller ikke kvalm. Kan bli litt uggen om morgenen med tom mage eller når jeg har spist lunsj feks, men ikke ellers. Med de andre har jeg vært veldig kvalm fra uke 6-12 så dette plager meg litt. Mitt sterkeste symptom er ømme pupper som jeg har hatt siden eggløsning. Og blir fortere sliten i korsryggen. Er 7+6, tror jeg
 
Er ikke spesielt kvalm heller! Har perioder der jeg er uggen, men ikke noe mer enn det:) er gravid med nr fire, og har ikke vært kvalm i noen av svangerskapene, dette er vell det som jeg har vært mest uggen i! :happy:

Nr 4 her også og med de to første var jeg overhodet ikke kvalm, men de to siste.... blergh
 
Tusen takk for svar, dere :Heartred
Kjente at jeg trengte å se flere som ikke var kvalme, for jeg hører bare at folk er kvalm og blir jo da så klart bekymret :dance008
 
Sniker. I uke 22 med tvillinger. Ikke vært kvalm en eneste dag!
 
Er småkvalm/uggen. Men ikke så ille at det går utover det jeg gjør i det daglige.
 
Jeg er så misunnelig på dere som slipper kvalmen at jeg gråter :( :( :(
Hilsen Hypermesismonsteret som er kvalm 24 timer i døgnet (selv med 2 medisiner)
 
Blir kun litt uggen dersom det går for lang tid mellom hvert måltid. Prøver å nyte det, men det er jo ett av de klareste graviditetssymptomene :yuck:
 
Back
Topp