Er jeg den eneste???!

Jeg var kvalm fra uke 6-9 (akkurat gitt seg), men ikke så ille at jeg kastet opp eller ikke fikk i meg mat. Med førstemann var jeg ikke kvalm en eneste dag.
 
Blir kun litt uggen dersom det går for lang tid mellom hvert måltid. Prøver å nyte det, men det er jo ett av de klareste graviditetssymptomene :yuck:
Tenker helt likt som deg, så kjente panikken begynte å ta meg.. men det ser ut som vi er fler som er heldige, og da slapper jeg mer av :Heartred
 
8+5 i dag. Jeg er ikke heller direkte kvalm. Er litt uggen i magen på ettermiddag/kveldene...! Med de 2 første var jeg ikke verken kvalm eller uggen i d heletatt... så denne gangen har jeg kjent litt mer på det,men absolutt ikke noe å klage over. Syns veldig synd på de som er veldig kvalm. Må vere kjempetungt.
 
Tusen takk for svar, dere :Heartred
Kjente at jeg trengte å se flere som ikke var kvalme, for jeg hører bare at folk er kvalm og blir jo da så klart bekymret :dance008
Det er like vanlig å være kvalm som ikke å være kvalm, men det er som regel de kvalme som sier ifra fordi det er rimelig grusomt ;)
 
Jeg plages ikke av noe kvalme(foreløpig i hvert fall)
 
Var smådårlig (ikke i nærheten av å spy) fra uke 3-5. Er 6+5 nå og hatt noen dager helt fri, håper det holder seg slik!
 
Er også mest småkvalm, små og hyppige måltider holder kvalmen litt i sjakk virker det som. Er verst hvis det går lenge mellom hvert måltid.
 
Jeg er ikke kvalm, og burde vel vært det til nå (7+6). Har egentlig ikke så ille med symptomer, noen dager har jeg null. Så blir jo bekymret for det og :hilarious: Flere som har dager med lite/null symptomer?
 
7+5 i dag, har enda ikke vært kvalm. Har noen lukter jeg av og til ikke liker, men blir mer dårlig. :sorry: Har vært trøtt og enormt sulten men føler jeg har blitt mer vandt til det nå, symptomene varierer fra dag til dag. Har våknet på nettene, så bestillte bbhugme i
dag, så håper det hjelper :cat:
 
Back
Topp