er jeg den eneste?

VenterNr2.

Forelsket i forumet
Jeg har ennå ikke fortalt til familien eller venner, kun 2 venninner vet om det. Men eg har lyst til å skrike og fortelle at jeg gravid men jeg og forloveden min har bestemt å vente til etter at vi vet kjønne på barnet til å fortelle at vi venter nr 2.

Jeg hadde ikke lyst å si noe før ungen var født hehe. Hadde en liten mage før oul, så kanskje lurt å bruke litt store klær når du er med folk :-)

Her er det kun kollegane som vet det på grunn av tilrettelegging på jobb. Samboeren vil gjerne fortelle det nå (8+1) men det syns jeg er aaaalt for tidlig. Så vi har inngått et kompromiss om å vente til uke 12 så får vi se om jeg klarer å tyne den enda lenger når den tid kommer :p

Lillesøsteren og bestevenninne vet det, men ingen andre. Skal i alle fall vente til uke 12, kanskje litt lengre. Ulempen er at hvis vi sier det til foreldre, så vet resten av familien det innen 2 dager :P

Her vet en venninne og mamma om det foreløpig. Vi venter nok ihvertfall til uke 10 etter ultralyd på Riksen så vi vet mer om hvordan det står til i magen før vi sier det til flere..

Her har jeg fortalt det til to venninner. Ei som er her inne, og ei som har prøvd lenge selv. Ellers er det ingen som vet det ;) Vi vil vente til MINST 12 uker. Vi har veldi lyst til å vente så lenge som mulig. Forrige svangerskap ble jeg fryktelig dårlig og kastet opp "hele dagen" og det var en befrielse å kunne fortelle det etter 12 uker ;) Så nå er jeg spent på hvor lenge det går ann å holde det skjult :)

Skulle å holde det hemmelig. Men her vet de fleste av venner å familie det nå :)
Barna vet ikke noe enda da å får heller ikke vite før etter neste ul som er i uke 11 :)
Men så er jeg å 8+2 på vei å muligens enda en uke lenger :) å har allerede vert på en ul å sett hjertet banke :)

Her er det kun meg og samboeren, pluss noen ett par venninner som vet det:) skal vente så lenge som mulig med å fortelle det er planen :)

Her har vi ikke klart å skjule det lengre :P De fleste rundt oss vet det, men ingen facebook-status, liksom.. Barna vet det også. Magen er diger, flere som har påpekt det "på gata". Men skjønner veldig godt at dere vil vente!!!

2 venninner og deres menn vet det, ellers vet ingen og slik kommer det til å være frem til det viser så godt at vi må si det :)
Med yngste fikk familie vite det i uke 32/34 men da hadde jeg nesten ikke mage. De ble litt paff når jeg da fødte i uke 36 :p

Her deler vi nyheten smått om senn med skrekkblandet fryd...
INGEN rundt oss forventer at vi skal komme med denne nyheten om fjerdemann.
Og ingen i familien har fire barn så dette er litt hårreisende for mange ;)

Vi har kun fortalt det til en tante og min bror. Familie kommer til å få vite det i uke 12. Hadde en veldig lang prosess med å bli gravid, etter 2 år med prøving fant vi ut at egglederene mime var sammenvokst, fikk prøverør (som ingen i familien vet om) og ble gravid etter første forsøk. Men etter så lang tid med prøving og utredning er jeg så redd at noe skal gå galt at jeg kunne egentlig tenkt meg å ventet enda lenger. Men skjønner jo at gubben vil fortelle det til familien da :-)

Her vet foreldrene våre og søsteren min. Har også fortalt det til noen venninner. Har tidlig ul i uke 12, og da skal sønnen min få se og vite det. Regner med at han ikke klarer å holde tett, så da får resten vite det. Kjekt for han og få fortelle den store nyheten :happy:

Har fortalt det til et par venninner:-) Men utenom dem er det kun meg og BF som vet. Tenkte å fortelle foreldrene mine det når jeg skal dit på påskeferie i neste uke, regner med de blir å stusse hvis jeg ikke tar meg noen glass vin på hytta :p

Foreldrene og søsknene våre (med siden kjære) vet det,ville ikke holde det hemmelig,det ble for vanskelig!Hehe!Vi fortalte det i uke 6:) Hadde det gått galt hadde det vært godt å kunne gå til foreldrene mine for å få støtte,og det er godt å ha mamma ved min side i dette siden det er første gangen min:) Forteller det til resten av familien og vennene våre i uke 12 har vi bestemt:) Det er jo ikke noe fasit på det,så man tar det bare når det føles riktig:)

Back
Topp