Mamma-03-06-13-17
Forumet er livet
Åneii!! Så utrolig trist da!![:(][:(][:(][:(][:(][:(]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *T@r@nit@s øyesten*
å huffda, så fælt, men er jo ikke stort du kunne ha gjort, din søster vet jo om at du har katter, så hun skjønner jo faren med å overlate valpen til deg, det ordner seg nok skal du se. Sender en varm trøsteklem[;)]
ORIGINAL: Mor Godhjerta
Stakkars liten da... [:(]
Men din søster forstår nok at uhell skjer, og hun visste vel om at du har katter?
Så jeg tror ikke hun kommer til å klandre deg i hvertfall.
Det må heller ikke du gjøre. FOr som sagt, uhell skjer.
Vær heller glad for at du kom så fort til dyrlegen og at valpen får den beste hjelpen der.
Han mister garantert ikke synet på begge øynene i hvertfall. Det var vel bare det ene øyet det var snakk om? Så du må ikke engste deg for mye. Dette kommer til å gå helt fint. Det tror jeg på.
Trøsteklem.
Heldig den valpen som hadde en så flink barnevakt, som tok han med til dyrlegen og bekymrer seg sånn.
Så godt å høre at det går bra med ham.
Det var det jeg sa.... hehe. [:)]
Du har vært flink du, som har taklet det så fint alene.
Klem.
ORIGINAL: Krista
Så godt å høre at det går bra med ham.
Det var det jeg sa.... hehe. [:)]
Du har vært flink du, som har taklet det så fint alene.
Klem.
Jeg var på nippet til å knekke sammen da det skjedde altså.. var godt å få pratet med dere.. Han er trygt hjemme hos matmor som er skrevet ut av sykehuset nå. Fikk utsatt operasjonen til mandag..
Ja det skjønner jeg godt. Hadde blitt helt kake selv jeg i samme situasjon.
Klart det hjelper å prate med noen her inne - det hadde jeg også satt pris på. Så det var hyggelig at vi kunne hjelpe litt da.[:)]
Skal du ha valpen på mandag igjen da?
I såfall så får du ha lykke til da - men det årnær sæ det serru, for du er så flink barnevakt vettu.