Er helt knust.. *oppdatert*

ORIGINAL: *T@r@nit@s øyesten*

å huffda, så fælt, men er jo ikke stort du kunne ha gjort, din søster vet jo om at du har katter, så hun skjønner jo faren med å overlate valpen til deg, det ordner seg nok skal du se. Sender en varm trøsteklem[;)]

Akkurat det min mor sa også.. Hun har vist i 3måneder at hun skulle operere, hvorfor ringe meg som har nok med å være gravid, to ville katter og svigeforeldre om kommer i morgen og skal være der til søndag (full shinings på huset da vettu) dagen før hun skulle på sykehuset fordi ingen kunne passe hunden på så kort varsel.. Går jo ikke ann å si nei til det lille trollet av en valp.

Å stakkars liten da[&o]
Men det kommer til å gå bra med opersjonen skal du se - så flink du er som gjorde alt riktig mtp å få tatt han med til dyrlege![:)]

ORIGINAL: Mor Godhjerta

Stakkars liten da... [:(]
Men din søster forstår nok at uhell skjer, og hun visste vel om at du har katter?
Så jeg tror ikke hun kommer til å klandre deg i hvertfall.
Det må heller ikke du gjøre. FOr som sagt, uhell skjer.
Vær heller glad for at du kom så fort til dyrlegen og at valpen får den beste hjelpen der.
Han mister garantert ikke synet på begge øynene i hvertfall. Det var vel bare det ene øyet det var snakk om? Så du må ikke engste deg for mye. Dette kommer til å gå helt fint. Det tror jeg på.

Trøsteklem.

Heldig den valpen som hadde en så flink barnevakt, som tok han med til dyrlegen og bekymrer seg sånn.

Var bare det ene øyet ja, og hun viste om kattene. Oppdaterte henne hvordan det gikk med kattene hele tiden tilfelle det ikke fungerte å ha hund og katt i samme hus. Føler meg mye bedre nå. Var så tungt å komme fra dyreklinikken og hjem alene og ikke fikk jeg tak i samboer og hadde ikke noen å prate med. Min søster ble jo selvfølgelig lei seg men hun sa selv at det ikke var min feil heldigvis, var redd for hva hun kom til å si og gjør. Så når jeg skal på dyreklinikken så skal jeg kjøpe klo saks og sovetabletter og klippe klørene på pusekattene. De er inne katter og har ikke bruk for klørene egentlig.

ORIGINAL: schnuppa

ORIGINAL: Hormonella Olsen

ånei, stakkar voffen[:(]

Ja og stakkars deg... [:(][:(]

Å a meg....[:o] Så fælt.. stakkar lille voffsen!
Men som flere har sagt over her, er ikke dette din skyld på noen måter... Så ikke klandre deg selv for det som skjedde.
Du gjorde det rette i situasjonen, og voffen blir behandlet av profesjonelle..
Håper virkelig det går bra med valpen!
Jeg vet om flere hunder som har gjennomgått øyeopperasjoner etter skader på selve øyeeplet, og flere av de har blitt så gode som nye igjen.
Skjønner godt at søstra di ble veldig lei seg, men ho vet nok innerst at du ike kunne gjort noe for å forhindre skaden som alt har skjedd.
Dyr handler på instinkt... Ingens feil. *trøsteklemme*

Tusen takk for alle de trøstende innleggene folkens![:)]

Off, stakkars lille vovven, godt det ordner seg.

Så godt å høre at det går bra med ham.
Det var det jeg sa.... hehe. [:)]

Du har vært flink du, som har taklet det så fint alene.
Klem.

Jeg var på nippet til å knekke sammen da det skjedde altså.. var godt å få pratet med dere.. Han er trygt hjemme hos matmor som er skrevet ut av sykehuset nå. Fikk utsatt operasjonen til mandag..

ORIGINAL: Krista

Så godt å høre at det går bra med ham.
Det var det jeg sa.... hehe. [:)]

Du har vært flink du, som har taklet det så fint alene.
Klem.

Jeg var på nippet til å knekke sammen da det skjedde altså.. var godt å få pratet med dere.. Han er trygt hjemme hos matmor som er skrevet ut av sykehuset nå. Fikk utsatt operasjonen til mandag..

Ja det skjønner jeg godt. Hadde blitt helt kake selv jeg i samme situasjon.
Klart det hjelper å prate med noen her inne - det hadde jeg også satt pris på. Så det var hyggelig at vi kunne hjelpe litt da.[:)]

Skal du ha valpen på mandag igjen da?
I såfall så får du ha lykke til da - men det årnær sæ det serru, for du er så flink barnevakt vettu.

Har sagt at jeg kan det og har klippet av neglene på kattene nå så nå er det bare opp til henne. Han er herlig å ha i hus, var litt tomt uten han.. [:D]

Så godt at det gikk så bra[:)]

Så flott at alt gikk bra[:)][:)]

ORIGINAL: schnuppa

ORIGINAL: Hormonella Olsen

ånei, stakkar voffen[:(]

Ja og stakkars deg... [:(][:(]

ORIGINAL: Pippi Lang Pupp

Så bra at det gikk godt!!! [:)] Uff, hadde vondt av både valpen og deg!

uff stakars søte lille voffsen, men godt det gikk så bra osm det gikk da[:)] Tviler på at han kødder mer med den katten Uff, har selv en svær sort labrador hann som er pingle når det kommer til katter.

En gang når jeg gikk tur med han fikk han bank av en kattunge... litt flaut.. katta hang etter klørna i skinka på han, litt av et syn. Tenker den dag i dag at jeg skulle kamera med meg. Men nå ble det ikke lege besøk av den grunn.

Back
Topp