Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så godt å høre at du er i så fin formFormen er veldig bra!! Har like mye energi nå som jeg hadde før jeg ble gravid. Jobber 100% og regner med jeg gjør det frem til permisjon, om det ikkje skjer noe spesielt!
Er godt sliten bak i korsryggen om ettermiddag/kveld, men det hjelper å ligge, da får jeg en pause![]()
Du får gjøre det som kjennes best! Ingen vits i å slite seg helt ut før permisjon heller. Babyen kan jo komme før man tenker, og da er det greit å ha bittelitt overskudd - i den grad det gårNå for tiden er jeg sliten. Bekkenet krangler, overskudd er mangelvare og jeg er fristet til å følge anbefalinger fra de nærmeste kollegaene mine og ringe legen og få full sykemelding. 40% i fem uker til er jo virkelig ikke mye, men det virker som mer enn jeg klarer
Unngå å stå og sitte så mye at det blir vondt ;-)Har en del vondt i ryggen om ettermiddagene og utover kvelden om jeg står oppreist eller sitter :/ Noen som har tips til hva som kan hjelpe? Legger meg ofte ned relativt tidlig om kveldene, da går det over.![]()