Er formen bra?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Irene

Guest
Hvordan føler dere dere om dagen? :-)
Mye/lite energi?
Er dere i jobb? :-)

100% sykmeldt Pga 0 energi ..

Har stått i 100% stilling frem til for uke siden, da dro jeg til legen for å få en henvisning pga bekkenet og legen insisterte på 40% sykemelding i to uker. Nå kjenner jeg på behovet for mer... Men blir nok ikke mer sånn helt med det første! Kun 7 uker igjen med jobb før permisjon nå... ;-)

Har både gode dager og dårlige dager.. På de gode dagene er energinivået på topp, dermed gjør jeg en god del, noe som resulterer i at neste dag er jeg helt skutt... Må lære meg å fordele litt energien, tror jeg:-P Er ikke i jobb av den enkle grunn at jeg ikke har noen jobb å gå til for tiden.. Kontrakta mi gikk ut 1.juli, så etter det har jeg ikke funnet noe nytt:( Er på stadig jobbsøk!

Dessverre har jeg utrolig lite energi :(
Føler meg sliten og trøtt hele tiden. Får sove minimalt pga. alle vondter..

Jobber ikke..

Har relativt mye energi nå. Men det merkes jo at babyen krever mye energi! Trappet ned litt på studiene tilsvarende 30 % ca. Begynt å slite litt bed bekken og rygg, men ikke mer enn at det er til å leve med :) regnet med det kom til å komme da jeg har svak korsrygg etter en skade.

100% sykmeldt pga bekkensmerter. Jobber på lakseslakteri så har ikke sjans til å jobbe.
Har veldig lite energi pluss dårlig søvn pga smerter.

Jobber 35 % og kjenner det er nok. De dagene jeg er på jobb har jeg ingen energi å gi hjemme. Så prøver å slappr av de dagene jeg har fri, men føler jeg må ha snuppa på 2 år hjemme en dag i uken pga dårlig samvittighet til henne. Jeg ser virkelig frem til at permisjonen starter :-)

Trøtt, sliten og litt kvalm innimellom. Jobber ikke.

Formen varierer veldig. Er nå 100% sykemeldt og kjenner det hjelper på energi og humøret. Sliter med å få sovne igjen etter at jeg har vært på do om natta og kan da ligge våken i 3-4 timer. Da er det godt å kunne sove noen timer når jeg sovner igjen, uten å måtte stå opp og dra på jobb.

Er egentlig i ganske god form synes jeg. Jobber bare 60-70% av vanlig (er selvstendig næringsdrivende så kan tilpasse selv) pga veldig fysisk jobb. Blir sliten og øm i hele kroppen om jeg tar meg for mye ut, men tror jeg har funnet balansen nå. Men middagsluren er fast inventar.. ellers hadde jeg krepert av trøtthet ;)

Jobber 60%, sykemeldt 40%. Verker enormt i bekkenet, spesielt etter jobb. Men trenger virkelig å jobbe, så satser på å holde ut mange uker til. Takler ikke psykisk å gå hjemme for mye, jobben blir litt terapi for meg.

Fortsatt 50 % sykemeldt i 4 uker til. Blitt mye verre siste uka. Fått bekkenløsning med gangvansker i tillegg til bekkenlåsningen. Vondt...
Men er ikke mentalt klar for å forlate jobben, så håper å kunne stå i det til permisjonsstart.

Jobber 100% Bekkenet var faktisk verre etter sommerferien enn nå, men kanskje ikke så rart siden jeg var hjemme med 1 1/2 åringen i 3 mnd, da ble det en del bæring;-) Ellers er det energinivået jeg sliter mest med, det går litt opp og ned alt etter hvor mye det er å gjøre på jobb og hvor mye jeg i tillegg gjør hjemme. Det holder enn så lenge, men merker at jeg ikke yter 100% på jobb (lærer), og blir noen enkle løsninger innimellom (elevene leser og jobber selvstendig med oppgaver, krever minimalt med forbereding).

80 % sykemeldt. Kynnere hele dagen og natten. Kraftig kvalme og oppkast i 5 dager nå. Utrolig forkjølet så minimalt med søvn. Ellers har minien det kjempe bra for han turne konstant dagen og natten lang så han kose seg!

Formen er fæl. Har ingen jobb enn å være hjemme pga ett barn med spesielle behov så er ikke sykemeldt men bekkenet krangler, jeg sover dårlig og det fører til at jeg er mer sliten og har lite energi.. :)

Formen har vært helt topp inntil for et par uker siden. Mye sliten, vondt i hodet og svimmel. Sover MYE. Jobber 100% men er som regel helt ferdig når jeg kommer hjem, og har ikke så mye energi til overs til mann og hund. Lurer på om jeg må ta det med legen når jeg likevel er til kontroll på mandag, men det går jo :S

Jobber 100 %, er sliten og har mindre å gi hjemme. Jeg er ikke klar for å gi slipp på jobben, heller ikke en del av den. Betyr mye for meg å jobbe frem til lille julaften. Tror det er nok å gå hjemme uten noe å gjøre frem til termin 20.1! Skal ha alt klart til 1.12 for å kunne slappe av og nyte tiden med familien da

Jobber 100 % og det går fint.
Er derimot innmari trøtt og sliten om kveldene, så jeg legger meg tidlig hver kveld.

Back
Topp