Hei igjen dere
Det kan godt hende jeg prater med han, men det orker jeg ikke nå...
Nå har jeg flyttet alle tingene over til venninna mi og tar det derifra
Vi snakket mye frem og tilbake og vi kom frem til at vi BEGGE TO skulle møte opp, men ikke for å prate med han. Det vi gjorde var at vi gikk til kafeen og latet som om vi skulle bare ut å spise på kafe imens han "jobbet overtid" (var det han sa til meg han skulle ihvertfall)... Vi såg først hvor han satt og vi gikk litt høylydt og leende for å sette oss ned på andre siden av lokalet for å late som om vi ikke såg han. Jammen funket det, for jeg har aldri sett noen rømme fra et åsted så fort før! Så vi tok oss hver sin øl imens vi satt der og holdt på å le oss ihjel.
Når han dro hjem igjen var synet som møtte han roseblader på gulvet inn til gamingrommet der pcen stod påskrudd med fetlife siden oppe... Og alle mine ting vekke. Skulle likt å sett reaksjonen hans!! Han har prøvd å ringe og sende mld, men jeg har slått av tlf for jeg vil ikke høre hva han har å si... Ikke akkurat nå ihvertfall.
Venninna mi har nemlig samlet hele jentegjengen så nå har vi tidenes ost og vinkveld alle sammen! De var enige om at jeg fortjente et "utdrikningslag" likevel og at idag var jo den perfekte dagen.
Neste uke skal jeg ta å ringe rundt og avbestille det jeg får avbestilt. Kjolen kjøpte jeg heldigvis billig brukt, så om jeg er heldig får jeg solgt den til samme pris igjen.
TUSEN TAKK til alle her inne! Dere er gull!
Nå skal jeg ha en fantastisk dag med venninnene mine,
jeg ser lyst på fremtiden selv om det selvfølgelig gjør vondt.
Jeg er heldig som har så mange gode venner som stiller opp,
det gjør det uten tvil mye lettere