Jeg vil bare si tusen hjertelig takk til alle som har skrevet her inne

Det betyr mer enn dere aner og jeg vil bare gi dere alle en stor klem
Når mannen var på jobb igår skrudde jeg på pcen på gamingrommet. Når jeg gikk inn på fetlife på nettleseren var han allerede logget inn.. Der var mange slibrige meldinger til mange forskjellige, og han har avtalt treff og gitt nummeret sitt og slikt til andre... Om han faktisk har truffet dem vet jeg ikke noe om. Jeg har tatt bilde av alt bare sånn i tilfelle noe dukker opp.
Jeg har ikke sagt noe til han enda, men venninna mi har "avtalt treff" med han imorgen. Ser mange foreslår at jeg skal møte opp, men det tørr jeg ikke.. Ihvertfall ikke alene. Så kanskje jeg bare skal la han sitte der og vente? Jeg vet ikke... Noe skal jeg finne på.
En ting er sikkert og det er at jeg ikke er hjemme når han kommer tilbake..
Jeg har begynt å pakke ned tingene mine og skal bo med venninna mi til jeg finner noe eget.
Det er ingen sjanse for at jeg blir her.. Heldigvis leier vi bare, så akkurat den saken er enkel.
Det er trist og vondt dette her, men dere har så rett, jeg vil jo ikke være sammen med denne mannen og ikke gifte meg med han når jeg innså hvem han egentlig er

Jeg må jo bare avlyse bryllupet, selv etter mange fine år sammen...
Jeg skal oppdatere imorgen kveld når jeg har flyttet sakene mine til venninna og hvordan vi gjorde det med "møtet". Heldigvis jobber han imorgen, så da får jeg flyttet alle tingene mine slik at jeg ikke trenger å se trynet hans eller forklare noe