Er forloveden utro? Hva gjør jeg?!?

• Trådstarter Trådstarter Fortvilt_fugl
  • Opprettet Opprettet
Ja, han svarte dessverre :( !!

Han svarte dette:
"Heisann ;) Jeg er ute etter useriøse treff. Ser du bor nært meg. Er viktig med diskresjon og at det er imellom bare oss to. Interessert? ;) "

Hun svarte tilbake:
"Det er det samme som jeg er ute etter ;) Har du møtt noen her inne før?"

Så da er det bare å vente og se hva han sier til det :(
Er helt fra meg nå og vet ikke hva jeg skal gjøre

Skjønner deg godt! Du får ha i bakhodet at det er bedre at du fant det ut nå, FØR bryllupp og barn.

Noen klarer å finne sammen og komme over slikt. Det var aldri aktuelt for min del. Jeg ville ikke leve mange år i usikkerhet og få selvtillitten trampet ned i søla, for en som ikke klarte å være trofast.

Engang utro, alltid utro er min erfaring.

Ta bilder av chatten. Det hjelper deg når han sannsynligvis nekter, og evt begynner å legge skylden over på deg. Detaljer blir vanskelige å huske når man er så opprørt og man begynner kanskjeå tvile på hva det egentlig sto og tvile på sin sak, spesielt om han begynner å skylde på deg.

Du kommer deg igjennom det! Jeg kastet bort år på en sånn dust. Fant heldiggvis en flott mann etterpå, vi har det utrolig bra sammen og har vært sammen i over 10 år.

Tenker du må snakke med ham og spørre rett ut og se. Ikke sikkert han går videre selv om han svarte veinnina di...

Hei igjen dere
Da har han dessverre svart igjen.....

Han skrev: "Ja, jeg har møtt en to-tre stykker her inne og ingen klager fra dem ;) Har du bilde av deg selv?"

Hun svarte: "Ok :) Sender dessverre ikke bilde av meg her inne, men vi kan gjerne møtes for en kaffe så kan du fp se om du liker det du ser ;) Jeg er høy, slank og brunnette"

Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre... På den ene siden håper jeg han lyver på den andre siden forstår jeg ikke hvorfor han skulle gjort det... Griner og griner nå... Han kommer hjem fra jobb om en times tid, jeg har lyst å si noe men har også lyst å samle meg litt først.
Her har vi planlagt alt til bryllupet.. Kjolen er plukket ut, maten er bestilt, alkoholen er bestilt, men jeg vil ikke gifte meg med en mann som det her uansett om han mener alvor i det han skriver eller ikke... Det at han er der inne og skriver det der er ille nok for meg..

Hei igjen dere

Han skrev: "Ja, jeg har møtt en to-tre stykker her inne og ingen klager fra dem ;) Har du bilde av deg selv?"

Hun svarte: "Ok :) Sender dessverre ikke bilde av meg her inne, men vi kan gjerne møtes for en kaffe så kan du fp se om du liker det du ser ;) Jeg er høy, slank og brunnette"

Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre... På den ene siden håper jeg han lyver på den andre siden forstår jeg ikke hvorfor han skulle gjort det... Griner og griner nå... Han kommer hjem fra jobb om en times tid, jeg har lyst å si noe men har også lyst å samle meg litt først.
Her har vi planlagt alt til bryllupet.. Kjolen er plukket ut, maten er bestilt, alkoholen er bestilt, men jeg vil ikke gifte meg med en mann som det her uansett om han mener alvor i det han skriver eller ikke... Det at han er der inne og skriver det der er ille nok for meg..

Sender deg en stor klem.

Er grusomt når hele livet man har planlagt faller i grus. Men husk på at selvom det er vondt som faen, må du passe på degselv.
Ved å være såpass dust, fortjener han ikke din omtanke, medfølelse og kjærlighet.

Give him HELL :Heartbigred

Du fortjener noe bedre enn han.... Dette er vont å oppleve.Men det finnes noe bedre der ute for deg. Sender en klem:Heartred

Nei og nei :(

Dette var ikke bra i det hele tatt.
Men sier som de andre at det er bedre det kom frem nå enn etter bryllupet

Jeg aner dessverre ikke hvordan du skal gå frem nå, men jeg håper du finner en løsning eller får gode råd.

Hva sier venninna di? Er hun like opprørt som deg?
Håper du har støtte i henne nå, og at hun kan hjelpe deg.
Det er jo en del praktisk du må finne ut av også, ang bryllupet.. Der trenger du nok sikkert en del hjelp. Kanskje du må involvere noen familiemedlemmer som kan hjelpe deg.
For det må jo på ett eller annet tidspunkt frem i lyset...

Uff, for en vond situasjon for deg :Heartred Uansett om han faktisk har møtt noen eller det bare er "skryt" har han gått bak ryggen din, og hvorvidt du er villig til å tilgi noen av delene kan bare du vite. Selv om det må være ekstra vanskelig når bryllupet er planlagt og alt bestilt tegner jo ikke dette bra for et fremtidig godt ekteskap. Du fortjener en som er ærlig og trofast, både før og etter at dere er gift. Håper dere får pratet og at han er ærlig med deg, og at du har gode folk rundt deg som kan støtte deg fremover, inkludert venninna som oppdaget dette. Lykke til fremover, sender deg en klem :Heartred

Hahaha unnskyld altså, men synes synd på kjæresten din.... man «bryter» seg da ikke inn på noen sin telefon sånn der. Communication is the key ;)

Kjære deg. Hun har da ingen rett til å tilegne seg passordene hans og sjekke kontoene hans uansett hvor sterk mistanke hun måtte ha. Man kan ikke kontrollere andre mennesker, det er slikt psykopater gjør.

Bare lurer på hva du mener jenta skulle gjort dersom man bare skal kommunisere, og mannen nekter og faktisk lyver? Handler om å faktisk stå sterkere i sin «sak» og kunne legge frem bevis som gjør det umulig å nekte eller ljuge om.
Må bare godta at han nekter og ljuger da?

Er det noen som er psykopat så er vel mannen hennes.

Nei huff dette var trist lesing :( Men som de andre sier, bedre at du går fra en sånn mann før bryllup og barn enn etter. Du fortjener virkelig mye mye bedre behandling! Masse lykke til, sender deg mange styrke klemmer :Heartpink

Å herregud, nå fikk jeg vondt i magen på dine vegne. For en situasjon! Jeg har ikke så mye råd å komme med, men vil sende deg en god klem♡ Håper du får god støtte av venninnen din!

Så fryktelig leit! Sånn rent praktisk tror jeg det meste til bryllupet kan avbestilles uten at det koster deg noe. Kjole og lokaler har gjerne depositum, men eller tror jeg alt det kommer til å gå veldig fint.

Dette må være ufattelig tøft :( håper du har mye støtte rundt deg. Kan det være mulig for deg å være hos en venninne noen dager og samle deg før du snakker med ham? ❤️

Hei igjen dere

Fikk du konfrontert han i går? Føler med deg,og tror det er ekstra tungt for deg at bryllupet var like rundt hjørnet. Enig med de andre at det er bedre du oppdager det før du er gift og har barn med han. Du fortjener bedre enn å leve med noen som er utro mot deg.

Hvordan går det ? Jeg hadde og gjort som deg og fått vennina mi til å lure han litt. Fy søren alså. At noen mannfolk klarer å være sånn, det skjønner jeg ikke. La han få smake sin egen medisin.. jeg hadde og sjekket opp i evt andre ting som kanskje "skurrer" så diskré som mulig før jeg konfontrerte han.

Uff , så fælt :( sender deg en stor klem:Heartred

Jeg ville nok også avtalt et møtested og sett om han dukker opp. Hvis du konfronterer han nå er det stor sjanse for at han sier det er fantasi og løgn, og at han aldri ville gått videre. Om dere avtaler møtested får du sett om han faktisk var villig til å møte opp. Kan jo være at han bare er tøff bak skjermen.. Ønsker deg masse lykke til!

Jeg ville nok også avtalt et møtested og sett om han dukker opp. Hvis du konfronterer han nå er det stor sjanse for at han sier det er fantasi og løgn, og at han aldri ville gått videre. Om dere avtaler møtested får du sett om han faktisk var villig til å møte opp. Kan jo være at han bare er tøff bak skjermen.. Ønsker deg masse lykke til!

Dette signerer jeg også.

Hent styrke fra Baboshka-sangen til Kate Bush, den handler om akkurat det å møte mannen sin, som tror han har avtalt å møte en annen kvinne.
Men spøk til side, lykke til og håper dere finner ut av det, på den ene eller andre måte. Klem

Denne!

Back
Topp