Er far med på UL og kontroller?

Han blir med på alle UL og kontroller på sykehuset. Timer hos jordmor/lege er han ikke med på.

Han vil være med på alt han kan:happy: han er mye borte, så noe vil han nok gå glipp av, men vi ønsker å ha denne prosessen mest mulig sammen:) i tillegg til at jeg aldri spør om det vi har blitt enige i å spør om, fordi jeg er en vims:hilarious: da er det greit å ha en som har med seg hjernen:hilarious::hilarious:

Første svangerskap var han med på alt av kontroller og ul han var hjemme til. Men ellers har han vært med på ul. Denne gangen blir han med på alle ul. Sist han ikke var med på en ul var babyen død. Tror ikke jeg orker å gå gjennom det alene en gang til. Måtte sykle den halvtimen det tok meg å komme hjem..... så han skal være med pp alle ul.
Dette!!!
Så utrolig trist at du gikk gjennom dette alene! Det skjer nok ikke en gang til gode deg:Heartbigred
Det er frykten min for dette som gjør at jeg vil ha ham med:Heartred I tillegg til at han ble så sinnsykt gira første gang vi var innom og fikk sett om det var en graviditet på gang, han var helt sikker på at han såg en baby, selv om legen bare så en aktiv livmor:knegg:

Mannen blir med på alle ultralydundersøkelser, og helt sikkert noen timer hos jordmor. Har egentlig ikke snakket særlig om det enda, tør ikke tenke så mye fremover! Forsvarsmekanisme, tror jeg.

Jeg vil gjerne ha han med på oul og tul. Men han nekter sist fikk jeg han med på siste ul når de bestemte om jeg skulle settes i gang eller ikke. Var på tul i uke 7. Han skjønte ikke vitsen. Skal på ny tul den 20 Jan. Men tviler han blir med. Mamma blir med.

Oj... :-(. Noen alarmer som går hos av hos meg. Men godt at din mamma blir med! ♡

Rart hun ikke nevnte det! Jeg ble konstant påmint kosthold... ble dritlei

Skal selv til jordmor nå den 10 januar. Gruer meg litt - har en BMI på 37,5. Men: jeg er rask og føler meg superfin! Har trent 3 ganger det siste året og vært på uttalige løpetimer.

Oj... :-(. Noen alarmer som går hos av hos meg. Men godt at din mamma blir med! ♡
Han har alltid vært sånn. Men han har sagt nå at han skal bli med på oul. Protesterte ikke heller

Ja jeg er med han på alt om han skal på sykehus eller til lege, om han vil. Han tar ikke mye del i dattra vår, da det han gjør er viktigere. Eneste jeg gjør er å sitte å strikke mener han. Men vant til å klare meg selvMen så klart til tider veldig sårt. Men han var fantastisk under fødsel. Men når ungen var født så var det jeg med gangspærre som måtte gå å hente mat til oss osv. Blir ikke aktuelt gangen her, da kan han ha seg hjem

Hjelpes, det er det værste jeg har hørt... og denne mannen vil du ha flere barn med...

Hjelpes, det er det værste jeg har hørt... og denne mannen vil du ha flere barn med...
Det var vel en unødvendig kommentar? Hva med å støtte istedenfor å komme med nedlatende stikk?

Vi har jo mye bra sammen å. Han var fantastisk sist fødsel. Og han sjal bli med på ul nå. Nektet ikke, så spørs om hormonelle meg svartmaler ting litt. Hehe.

Vi har vært sammen i snart 10 år så kjenner han jeg å

Det var ikke meningen å virke frekk :(. Ser den at jeg virket slik.

Har bare vært i ett forhold for endel år siden hvor kjæresten var en komplett idiot og hadde bare sine behov som gikk fremfor alt. Så da har jeg nok enda piggene litt ute. Så det sier jeg unnskyld for.

Har ei bestevenninne som er sammen også med en som fremmer kun sine behov. Hun var høygravid og fødselen nærmert seg. Han gikk ut hele tiden - og den morgenen vannet gikk så drakk han seg dritings i ett utdrikningslag og var hjemme ett par timer før. Etter fødsel så måtte hun lage mat, handle mat, ut med søpla og gjøre alt. "Han sa jeg var jo hjemme uansett så da så ikke han problemet" Tror også derfor jeg også har piggene litt ute. Men sier ikke at dette er typen din. Ville bare forklare.

Ha en fin dag!

Det var ikke meningen å virke frekk :(. Ser den at jeg virket slik.

Har bare vært i ett forhold for endel år siden hvor kjæresten var en komplett idiot og hadde bare sine behov som gikk fremfor alt. Så da har jeg nok enda piggene litt ute. Så det sier jeg unnskyld for.

Har ei bestevenninne som er sammen også med en som fremmer kun sine behov. Hun var høygravid og fødselen nærmert seg. Han gikk ut hele tiden - og den morgenen vannet gikk så drakk han seg dritings i ett utdrikningslag og var hjemme ett par timer før. Etter fødsel så måtte hun lage mat, handle mat, ut med søpla og gjøre alt. "Han sa jeg var jo hjemme uansett så da så ikke han problemet" Tror også derfor jeg også har piggene litt ute. Men sier ikke at dette er typen din. Ville bare forklare.

Ha en fin dag!
ser den. Jeg er ikke den flinkeste å uttrykke meg skriftlig. Han er en utrolig snill fyr. Men når det kommer til sykehus og enkelte ganger så ser han ikke andres behov før han må minnes på det, eller ser ting i ettertid. Men vi får sehan er utrolig flink med dattra vår

Vi har jo mye bra sammen å. Han var fantastisk sist fødsel. Og han sjal bli med på ul nå. Nektet ikke, så spørs om hormonelle meg svartmaler ting litt. Hehe.
Ok, det var godt å høre, jeg mente ikke å være uhøflig synes bare det hørtes så kjipt ut.. masse lykke til :dummy1::dummy::dummy1:

Han var med på alt sist, men tror vi begge synes det er greit har kun er med på ultralyder (TUL og OUL) denne gang, og evt. noe mot slutten. Skjedde ikke spesielt mye på de kontrollene:p

Back
Topp