er eg slem???

Lykketroll m/2gutar

Forumet er livet
http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=18810745

kjenner samvittigheten draaaar i meg.. men samtidig så føler eg at eg har gjort det rette... syns ikkje lillemann fortjenar å ha ein pappa som behandlar han sånn...

Synes ikke du e d..
ska itj ha dåli samvittighet i d heletatt. [;)]

Nei det synes eg ikkje! 

Nei - du er IKKE slem! Fader for en mann![:@]

ORIGINAL: Ecinnaj

Synes ikke du e d..
ska itj ha dåli samvittighet i d heletatt. [;)]

føler meg faktisk kjempe slem og lei meg.. men det er fordi eg er lei meg for at sønnen min har ein pappa som er sånn..[&o][:(]

ORIGINAL: Vugge

Jeg syns absolutt ikke du er slem!

Det er sønnen din du må tenke på, og jeg syns det er verre at han skal leve "på vent".. At han skal ha forhåpninger om at faren hans en dag dukker opp. Da er det enklere for dere alle sammen å kutte nå. Det virker jo i grunn som det er det faren hans ønsker også.. [&:]

det er det eg prøver på.. prøver å gjere det eg syns blir det beste for han.. og det er nok eit liv uten faren sin.. han berre skuffar og sårar han..
har valgt å kutte han heilt ut av livet vårt, uansett om han skulle ville ha kontakt igjen.. for har prøvd såå masse.. gjort ALT eg kan for at ole sebastian skal få vere med han.. men hjelper ikkje..
må nok berre innsjå at BF ikkje bryr seg om Ole Sebastian.. og det er såå trist.. stakkar gutten min[:(]

ORIGINAL: angelou

Nei - du er IKKE slem! Fader for en mann![:@]

mann??? guttunge trur eg me seier![&:][8D][8|][&o]

Nei, du er absolutt ikke slem. Du har tatt det riktige valget. Bedre å kutte ut nå enn senere for både din og gutten din sin del [:)]

ORIGINAL: smørblomsten

Nei, du er absolutt ikke slem. Du har tatt det riktige valget. Bedre å kutte ut nå enn senere for både din og gutten din sin del [:)]

føler at det med å endre etternvnet blei ganske så avgjerande no.. og avsluttande på den "epoken" i lillemann sitt liv.. men ja, det blir det som blir det beste for gutten min!

huff ja.. sher at du føle d sånn. en vil jo at ungan sin ska ha en pappa å[&:]
synes ihvertfall ikke at du ska ha dåli samvittighet. du har gid han sjansen å han har ikke tadd den.

Stå på!!!!!!!!! synest at du er ei tøff dame, som apsolutt tar di riktige valga...
tenk på deg selv og ikke minst på din kjære guttunge...
bedre å kutte ut alle bånd nå når han er så liten..
håper at din nye sambo tar godt vare på han, og kan være ein god fars figur for han..

husk at han er så liten enda at han tar ikke noe skade av dette han, det er nåkk verre for deg kan jeg tenke meg

STÅ PÅ OG MASSE LYKKE TIL!!!!

ORIGINAL: OleSebastians mamma

Jeg syns absolutt ikke du er slem!

Det er sønnen din du må tenke på, og jeg syns det er verre at han skal leve "på vent".. At han skal ha forhåpninger om at faren hans en dag dukker opp. Da er det enklere for dere alle sammen å kutte nå. Det virker jo i grunn som det er det faren hans ønsker også.. [&:]

det er det eg prøver på.. prøver å gjere det eg syns blir det beste for han.. og det er nok eit liv uten faren sin.. han berre skuffar og sårar han..
har valgt å kutte han heilt ut av livet vårt, uansett om han skulle ville ha kontakt igjen.. for har prøvd såå masse.. gjort ALT eg kan for at ole sebastian skal få vere med han.. men hjelper ikkje..
må nok berre innsjå at BF ikkje bryr seg om Ole Sebastian.. og det er såå trist.. stakkar gutten min[:(]

Det er ille at en far kan oppføre seg sånn, men jeg kan si at det er ikke noe enklere å være barn og oppleve at faren kommer inn og ut av livet ditt heller.
Faren min hadde omtrent samme oppførsel da jeg var liten, og jeg tror det er bedre da å "venne barnet til" at pappa ikke er der i en tidlig alder..[&:]
Om ikke HAN vil være far så skal jo ikke det gå utover sønnen! Da får han være mann nok til å si fra seg ansvaret på en ordentlig måte istedet..

så trist at du har vokst opp med ein sånn pappa![&o] kan ikkje ha vert lett![&o]

og det vil eg unngå med min lille gullklomp! vil ikkje han skal vokse opp med å bli skuffa og såra.. når hans far ikkje bryr seg om han ein gang.. da får han, som du skriver, sei fra seg ansvaret på ein voksen måte.. men problemet er vel at han ikkje er voksen..

Ole Sebastian kallar sambo for pappa, og kjenner sånn sett ikkje til noken anna pappa.. det er han som stiller opp for han, bryr seg om han og behandlar han som sønnen sin.. det er han som elskar han! Og Ole Sebastian forgudar han![:)]

ORIGINAL: 21_august

Stå på!!!!!!!!! synest at du er ei tøff dame, som apsolutt tar di riktige valga...
tenk på deg selv og ikke minst på din kjære guttunge...
bedre å kutte ut alle bånd nå når han er så liten..
håper at din nye sambo tar godt vare på han, og kan være ein god fars figur for han..

husk at han er så liten enda at han tar ikke noe skade av dette han, det er nåkk verre for deg kan jeg tenke meg

STÅ PÅ OG MASSE LYKKE TIL!!!!

takk for det!! TUSEN TAKK!!
føler meg ikkje så tøff...[&o]
er det eg har funne ut og, at det er bedre det skjer no enn når lillemann er så gammal at han merkar det og at han har opplevd masse fleire skuffelsar! vil ikkje han skal vokse opp med det..
min nye sambo er fantastisk med han! Elska han som sin eigen sønn og tar seg av han som sin eigen! han kunne ikkje hatt ein bedre pappa!

er så redd han skal ta skade av det.. men han tar i vertfall skade av det om det skal fortsette sånn, så da blir detta det rette!

Tusen takk!![:)]

kjenner samvittigheten draaaar i meg.. men samtidig så føler eg at eg har gjort det rette... syns ikkje lillemann fortjenar å ha ein pappa som behandlar han sånn...

Hadde det vært meg som hadde vært i din situasjon hadde jeg gjort akkurat det samme selv. Du vil bare det som er best for sønnen din og det er det som betyr aller mest. Og i og med at BF bare bor 15 min fra sønnen sion hadde ikke BF tatt noe skade av å vise litt interesse. Du gjorde det du gjorde for å beskytte din egen sønn fra å bli såret. Jeg skjønner deg utrolig godt og du trenger ikke ha dårlig samvittighet!

Enig med de andre her! Du har absolutt ingen grunn til å føle deg slem. Råtøff er du, som velger å si at nok er nok :)

ORIGINAL: Ungmamma90

Hadde det vært meg som hadde vært i din situasjon hadde jeg gjort akkurat det samme selv. Du vil bare det som er best for sønnen din og det er det som betyr aller mest. Og i og med at BF bare bor 15 min fra sønnen sion hadde ikke BF tatt noe skade av å vise litt interesse. Du gjorde det du gjorde for å beskytte din egen sønn fra å bli såret. Jeg skjønner deg utrolig godt og du trenger ikke ha dårlig samvittighet!

hans beste er det som er viktigast i heile verden for meg!
skjønnar ikkje at BF klarer å bu 15 min unna og ikkje treffe han! stakkar gutten min!

vil sønnen min skal få ein lykkelig og trygg oppvekst! det får han nok ikkje med BF i livet sitt.. desverre, men sant..

ORIGINAL: martesofie

Enig med de andre her! Du har absolutt ingen grunn til å føle deg slem. Råtøff er du, som velger å si at nok er nok :)

Takk!![:)]

Godt med støtte i ein tøff og vanskelig situasjon..!

ORIGINAL: Ungmamma90

hans beste er det som er viktigast i heile verden for meg!
skjønnar ikkje at BF klarer å bu 15 min unna og ikkje treffe han! stakkar gutten min!

vil sønnen min skal få ein lykkelig og trygg oppvekst! det får han nok ikkje med BF i livet sitt.. desverre, men sant..

Og det at du vil hans beste er nettopp det som gjør deg til en turolig fin mor og som kommertil å gi sønnen din akkurat den oppveksten han fortjener[:)] 

det er leit, men man får desverre det ikke godt hvis man har folk i livet sitt som ikke bryr seg. Da er det bedre å bare holde de personene det skal gjelde på utsiden og heller konsentrere seg om de menneskene som virkelig er der for en[:)]

ORIGINAL: rosarose

Nei det synes eg ikkje! 

Jeg hadde gjort akkurat det samme.
I tillegg hadde jeg krevd inn barnebidrag. Så du er mildere enn hva jeg ville vært [;)]

Back
Topp