Er eg feit? m/bilde

SYns ikke du er feit, men litt rund i kantene er du[X(]
Litt styrketrening og nedskjæringer på alt som er godt[8D] vil nok hjelpe deg[:)]

Det eneste som er viktig er at DU trives med hvordan du ser ut[:)]

Du er ikke feit, men skjønner at du ikke trivest med de ekstra kiloene. Det skal nok ikke mye trening til før du blir fornøyd [:)]
Masse lykke til [:D]

ville ikkje ha slanka meg så mye hadde eg vert deg.ville spist eit sunt variert kosthold.og trena for og stramme opp.det eneste eg ser vis eg skal vere heilt ærleg,så er det at du kan stramme opp en del.[:)]

ORIGINAL: Annicken*

NEI!
Synes absolutt ikke du er feit...! Du har litt ekstra på magen, men det har vel de fleste som har barn!?

Feit er du ikke, men å si en vekt du skal veie er litt feil for det kommer jo ann på om du vil være "tynn" uten og trene eller med å trene. Hvis du starter å trene og spise sunnere så vil du jo bli mye strammere, få mere energi og utstråling! Men, muskler veier mer enn fett, det er kjempeviktig å huske, så ikke man blir kun opphengt i vekta! Tenk heller på hva du ønsker å oppnå:) Skjønner at du vil gå ned litt når du veier 13 kg mere enn før. Men, tenk heller trening enn slanking, mye sunnere! Lykke til:)

Back
Topp