Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Fridasinmamma
NEI! Du er ikke tykk[;)] Sånn som deg synes jeg er fint jeg[:)]
ORIGINAL: Juleskum
Tipper du vil ha ærlige svar jeg? [:)]
Jeg synes overhodet ikke du er feit!
Jeg er 165 høy og veier 48-50 kilo, så jeg vet at jeg ville følt meg helt jævlig om jeg hadde veid 66 kilo. For jeg er absolutt ikke så tynn at jeg ser syk ut.
Men husk at man ser alltid tykkere ut når man ser nedover på sin egen kropp, enn når andre mennesker ser deg.
Tror overhodet ikke du hadde sett sjukelig tynn ut om du hadde gått ned 10 kg.
Da tror jeg du ville vært veldig flott, for synes jeg ser på ansiktet ditt at du var omkring den vekta (56 kg +-) før svangerskap? [:)] (Litt vill gjetting.)
Har du sånn tung rockering? Tror det ville gjort seg veldig bra på deg siden du har mer på siden enn mage. [:)]
ORIGINAL: Lissyjane
Nei det er du ikke[;)] Ikke i det hele tatt[;)] Synes du ser helt normal ut[:)]
ORIGINAL: *Nyskjerrige Nils*
ORIGINAL: Juleskum
Tipper du vil ha ærlige svar jeg? [:)]
Jeg synes overhodet ikke du er feit!
Jeg er 165 høy og veier 48-50 kilo, så jeg vet at jeg ville følt meg helt jævlig om jeg hadde veid 66 kilo. For jeg er absolutt ikke så tynn at jeg ser syk ut.
Men husk at man ser alltid tykkere ut når man ser nedover på sin egen kropp, enn når andre mennesker ser deg.
Tror overhodet ikke du hadde sett sjukelig tynn ut om du hadde gått ned 10 kg.
Da tror jeg du ville vært veldig flott, for synes jeg ser på ansiktet ditt at du var omkring den vekta (56 kg +-) før svangerskap? [:)] (Litt vill gjetting.)
Har du sånn tung rockering? Tror det ville gjort seg veldig bra på deg siden du har mer på siden enn mage. [:)]
Takk, er ute etter ærlig svar ja!
Vegde 53kg før eg blei gravid, og no veie eg like masse som eg gjor når eg gjekk høggravid med nr 1. *Flaut*
Har ikkje rockering nei, men bestevennina mi har og ho har tilbydd meg å låne den vist eg vil, siden ho er gravid no. [:)]
ORIGINAL: ninni82
Du skal vel ikke slanke deg eller bruke rokkering om du er gravid?
Uansett-du er ikke feit, men kunne sikkert strammet opp litt[:)]
ORIGINAL: Malleleo
nei, herregud! hva er jeg om du er feit sier jeg bare[:'(]
ORIGINAL: Trude Ellerei
Ehem.... feit???????????
Nesten sånn at jeg blir fornærmet her altså.
ORIGINAL: lillemæ
Helt ærlig??
Jeg synes kanskje du er litt lubben.
Tror ikke det skal mye til for å få kroppen litt strammere.