Er eg feit? m/bilde

Max 5 kilo hvis du absolutt vil slanke deg! Enig i at fokuser heller på stram opp, da får du fort litt bedre selvtillit!

Tipper du vil ha ærlige svar jeg? [:)]

Jeg synes overhodet ikke du er feit!
Jeg er 165 høy og veier 48-50 kilo, så jeg vet at jeg ville følt meg helt jævlig om jeg hadde veid 66 kilo. For jeg er absolutt ikke så tynn at jeg ser syk ut.
Men husk at man ser alltid tykkere ut når man ser nedover på sin egen kropp, enn når andre mennesker ser deg.
Tror overhodet ikke du hadde sett sjukelig tynn ut om du hadde gått ned 10 kg.
Da tror jeg du ville vært veldig flott, for synes jeg ser på ansiktet ditt at du var omkring den vekta (56 kg +-) før svangerskap? [:)] (Litt vill gjetting.)
Har du sånn tung rockering? Tror det ville gjort seg veldig bra på deg siden du har mer på siden enn mage. [:)]

syns ikkje du ser feit ut nei.. Kan stramme opp liutt så blir det bra;)))

God jul..

ORIGINAL: Juleskum

Jeg er 165 høy og veier 48-50 kilo, så jeg vet at jeg ville følt meg helt jævlig om jeg hadde veid 66 kilo. For jeg er absolutt ikke så tynn at jeg ser syk ut.
Men husk at man ser alltid tykkere ut når man ser nedover på sin egen kropp, enn når andre mennesker ser deg.
Da tror jeg du ville vært veldig flott, for synes jeg ser på ansiktet ditt at du var omkring den vekta (56 kg +-) før svangerskap? [:)] (Litt vill gjetting.)
Har du sånn tung rockering? Tror det ville gjort seg veldig bra på deg siden du har mer på siden enn mage. [:)]

Takk, er ute etter ærlig svar ja!
Vegde 53kg før eg blei gravid, og no veie eg like masse som eg gjor når eg gjekk høggravid med nr 1. *Flaut*
Har ikkje rockering nei, men bestevennina mi har og ho har tilbydd meg å låne den vist eg vil, siden ho er gravid no. [:)]

ORIGINAL: Lissyjane

Nei det er du ikke[;)] Ikke i det hele tatt[;)] Synes du ser helt normal ut[:)]

ORIGINAL: *Nyskjerrige Nils*

ORIGINAL: Juleskum

Takk, er ute etter ærlig svar ja!
Vegde 53kg før eg blei gravid, og no veie eg like masse som eg gjor når eg gjekk høggravid med nr 1. *Flaut*
Har ikkje rockering nei, men bestevennina mi har og ho har tilbydd meg å låne den vist eg vil, siden ho er gravid no. [:)]

Da synes jeg du skal prøve det [:D] Om du klarer å bruke den vil du merke utrolig forskjell! [:)]

Du er langt fra feit! Du har bare litt ekstra over magen, noe som er veldig(!) normalt når man har født 2 barn [:)] Når det gjelder hvor mye du kan gå ned før det blir stygt, vet jeg ikke, er selv 162 og 49/50kg, noen syns det er for tynt, mn JEG trives greit med det slikt.

Så finn en vekt DU trives med [:D] Situps hver kveld er å anbefale!

Du skal vel ikke slanke deg eller bruke rokkering om du er gravid?

Uansett-du er ikke feit, men kunne sikkert strammet opp litt[:)]

Nei du er langt i fra feit![:)]

Du er normal i str, med litt stor mage (som har sin naturlige grunn)
Med litt trening så tror jeg du vil se store forandringer på kroppen (strammes opp)

I forhold til vektnedgang så kan du nok fint gå ned 10 kg og fremdeles se normal/slank utt. Jeg er 161 og veier pr idag 56 kg - noe som er minst 5 kg for mye for min kropp.

Langt ifra feide.
Men du kan godt ta av någen kg uden å se syltynne ud.

ORIGINAL: ninni82

Du skal vel ikke slanke deg eller bruke rokkering om du er gravid?

Uansett-du er ikke feit, men kunne sikkert strammet opp litt[:)]

Er ikkje gravid[:)] Er svigerinna/bestevennina mi som er det [;)][:D]

ORIGINAL: Malleleo

nei, herregud! hva er jeg om du er feit sier jeg bare[:'(]

sign[;)]

ORIGINAL: Annicken*

NEI!
Synes absolutt ikke du er feit...! Du har litt ekstra på magen, men det har vel de fleste som har barn!?

Sign!

ORIGINAL: Trude Ellerei

Ehem.... feit???????????
Nesten sånn at jeg blir fornærmet her altså.

Ekje meining å fornærme nokon.. [&o] Har berre haurt av nokon at eg e det.. Derfor måtte eg spørre..

ORIGINAL: theskj

Finnes ikke feit i det hele tatt.
Har villa starta med styrketrening om du ønsker å stamme opp etter svangerskapet.
Slanking er hvertfall unødvendig[;)]

Sign[:)]

ORIGINAL: lillemæ

Helt ærlig??

Jeg synes kanskje du er litt lubben.
Tror ikke det skal mye til for å få kroppen litt strammere.

Signerer denne[:)] Du er IKKE feit, tror det holder og stramme opp litt[:)] Om du går ned til ca 60 kg, tror jeg du kommer til å se veldig bra ut![:)][:)]

Kjempefin du! Litt tillegg rundt magen slik jeg har- vårt alibi på babyene vi har født[;)]
Ikke driv slanking, men heller trene kondisjon og noen enkle mage/rumpe/lår øvelser. To kilogjør underverker når mage, kjærlighetshåndtaka og overarmene blir strammere; det er iallefall mine personlige mål[:)]

Nei feit ville jeg ikke kalt deg.. lite trent kanskje hehe

Back
Topp