Er du ute i dag?

• Trådstarter Trådstarter Io
  • Opprettet Opprettet

Io

Elsker forumet
Kom-deg-ut-dagen, søndagstur mot søndagsåpent, og rett og slett ganske fint vær og fridag for mange av oss. Er du ute? Skal du ut? Hva gjør du på?

Til vanlig ville vi tatt en tur ut, da vi alltid er ute på tur i helgene :)
I dag er jentungen syk, så da blir det innedag her.

Til vanlig ville vi tatt en tur ut, da vi alltid er ute på tur i helgene :)
I dag er jentungen syk, så da blir det innedag her.

God bedring til henne! Ikke noe alvorlig, håper jeg?

God bedring til henne! Ikke noe alvorlig, håper jeg?
Takk for det:)
Hoste og vondt i halsen, det er jo ganske vanlig på denne tida. Satser på at det ikke varer lenge.

Nei, dessverre. Her er det sykdom/forkjølelse, så vi er inne i dag. Så nydelig vær og så ubrukelig form. Og så klagete jeg er om dagen :p Får ta det igjen neste helg. Er jo så fint i skogen nå!!

Barna leker seg i Hagen og på trampolina , jeg sitter ute på verandaen å strikker og gubben er på jobb :) fin dag :)

Rolig her og, slapper av og prøver å gjøre litt i heimen:-) Har tenkt å gå en liten tur, men akkurat nå blåser det veldig. Strikker i godstolen med bena høyt:-)

Kom nettopp hjem etter en liten trimtur med sambo, 4åringen og bollemagen. Fint vær og 12 grader ble på slutten regn og sur vind så vi sa oss fornøyd etter 1,5 time ute :P Men var godt med friskluft til tross for snikende vondt i halebein og skambeinet :O

• Liker
Reactions: Io
Vi skal straks ut på fjelltur :) Var meldt strålende sol i dag, men har ikke sett snurten av den enda :/

• Liker
Reactions: Io
Yes! Vært på fjelltur! Plukket litt blåbær, multer og ungene har laget demning i elva. Og fått masse deilig frisk luft!
ImageUploadedByBV Forum1441545804.570161.jpg

Her kom jentungen hjem i 15 tiden, hun har vært hos faren sin denne helga. Har spist middag, så skal vi på kino kl 18. Karsten og Petra :)

Gubben og jeg har vært ute på tur i dag :) prøvde den appen geocaching, morsomt med "skattejakt". I kveld skal vi på kino for å se bølgen :D

Jepp, dagen har gått med på fotballcup, så vi har vært ute å heiet i hele dag ;)

Jeg og minstemann har vært på tur, han på balansesykkel mens jeg gikk:) alltid veldig koselig å være på tur med min lille humørspreder! :) eldstefrk har vært på blåbærtur med tante og søskenbarn , mens gubben sto klar med middag når vi kom hjem :)

Er inne i dag... Når vi får barn skal vi ut hver søndag! ;)

ImageUploadedByBV Forum1441563416.708376.jpg

Dro med meg gubben på tur idag :) Bruker nærområdet alt for lite. Dro til en festning fra 2.verdenskrig, det tar oss 40minutter å gå og er like spennende hver gang å dra på oppdagelsesferd ;)

Back
Topp