Er du sykemeldt?

Ikke sykemeldt! Men jobber 3-delt så spent på hvor lenge det går :)
 
Jobber 100.

Er ikke dårlig da så det går egentlig greit. Sjuuuuukt trøtt på ettermiddagene da. Men har ingen barn fra før så har tid til å slappe av og legge meg tidlig :)

Spent på 28 utviklingssamtaler i høst/vinter da!
 
Er 100% sykmeldt. Jobber til vanlig kun nattevakter, som over hodet ikke har fungert med kvalmen og oppkast. Er sykmeldt ut september, og starter i tilrettelagt stilling etter det (dag- og kveldsvakter)
 
Jobber 100.

Er ikke dårlig da så det går egentlig greit. Sjuuuuukt trøtt på ettermiddagene da. Men har ingen barn fra før så har tid til å slappe av og legge meg tidlig :)

Spent på 28 utviklingssamtaler i høst/vinter da!

Samme her... Tenkte å ta første runde nå ganske tidlig, og neste i slutten av januar/begynnelsen av februar, sånn at den som skal ta over for meg slipper å hoppe rett inn i utviklingssamtaler dersom vedkommende kommer ny inn.
Aner ikke hvordan jeg skal få gjennomført dem.. Er så dårlig om dagen at det å komme seg gjennom en dag på jobb er en seier i seg selv.. Men da er ettermidaagene og kveldene ødelagt.
 
Er 100% sykmeldt pga kvalme og oppkast. Jobber som kontaklærer på barneskole og har ikke mulighet til å klare å jobbe nå..
Håper det gir seg snart... Har måttet utsette foreldresamtaler :-(
Var ikke syk en dag med første så det å begynne med kvalme i uke 5, er uke 11+3 nå er jo bare helt utmattende:-(
 
Akkurat sånn det er her også. Så fucker det opp døgnrytmen mange dager etterpå. De vaktene jeg har hatt på natten har jeg heller ikke kunne sette meg ned i det hele tatt, har knapt spist pga det har vært så travelt. Er dritkvalm etterpå. Tenker å holde ut til uke 12, men skal ha nattevaktshelg nå så får se hvordan det går da tenker jeg. Gynekologen mente allerede sist uke at jeg burde vurdere å kutte nettene, men følte meg ikke klar til å fortelle om graviditeten. Har faktisk sagt det til sjefen nå så får se...

Jeg har 2 nattevakter når jeg kommer hjem fra ferie, skal prøve å gjennomføre de også får jeg heller kutte nettene etter det.. Synes ikke det er noe ålreit å jobbe natt når formen er dårlig og døgnrytmen blir helt på jordet..
Sjefen har visst om graviditeten noen uker nå å ga meg beskjed om at jeg bare måtte si ifra når jeg trengte noe tilrettelegging :)
 
Jeg har 2 nattevakter når jeg kommer hjem fra ferie, skal prøve å gjennomføre de også får jeg heller kutte nettene etter det.. Synes ikke det er noe ålreit å jobbe natt når formen er dårlig og døgnrytmen blir helt på jordet..
Sjefen har visst om graviditeten noen uker nå å ga meg beskjed om at jeg bare måtte si ifra når jeg trengte noe tilrettelegging :)

Så bra! Tror ikke jeg gidder tilrettelegging heller, da de krever time mot time- slik at en da vil sitte igjen med en haug med timer i minus pga nettene er lengre enn de andre vaktene. Får bare sykemeldes noen prosenter tenker jeg.... Hvor jobber du?:)

Gruer meg helt sinnsykt til nattevaktshelg nå. I natt sov jeg faktisk litt greit, en uke siden nattevakt nå. Ser ikke frem til å klusse det til igjen
 
Så bra! Tror ikke jeg gidder tilrettelegging heller, da de krever time mot time- slik at en da vil sitte igjen med en haug med timer i minus pga nettene er lengre enn de andre vaktene. Får bare sykemeldes noen prosenter tenker jeg.... Hvor jobber du?:)

Gruer meg helt sinnsykt til nattevaktshelg nå. I natt sov jeg faktisk litt greit, en uke siden nattevakt nå. Ser ikke frem til å klusse det til igjen

Det med time mot time har jeg faktisk ikke tenkt på.. Det var fint at du nevnte det! Jeg jobber på sykehus, medisinsk avdeling. Du da? :)

Uff jeg føler med deg! :( Gruer meg selv til de to nattevaktene rett etter ferien :(
 
Det er synd det skal være sånn, men kan være det er annerledes der du jobber:) Det innbyr ikke akkurat til å være i jobb når du blir sittende igjen med såpass mye "gjeld".

Jobber selv på sykehus på medisinsk avdeling :)
 
Det er synd det skal være sånn, men kan være det er annerledes der du jobber:) Det innbyr ikke akkurat til å være i jobb når du blir sittende igjen med såpass mye "gjeld".

Jobber selv på sykehus på medisinsk avdeling :)

Nei det innbyr ikke til å være i jobb i det hele tatt.. Så vi får se hva som skjer..
Lykke til med nattevaktshelga ❤️
 
Ikke sykemeldt, men satt på svangerskapspenger. ;)
Du må kose deg masse på svangerskapspenger! Det fikk jeg sist, men med en "hysterisk" lege i forhold til arb.forhold klarte han å ødelegge de fine månedene for meg. Kunne så inderlig ønske jeg hadde hatt ett fint svangerskap når jeg kunne gå hjemme å kose meg sånn. Men det ble noen forferdelig lange måneder istedetfor! Jeg har vell egentlig krav på det nå også men har valgt å vente lengst mulig med å si noe så jeg kan jobbe å kose meg en stund til! Håper jeg klarer å holde det skjult til uke 20 ;) For det er ingen fare for hverken meg eller baby pr nå! :)
 
Du må kose deg masse på svangerskapspenger! Det fikk jeg sist, men med en "hysterisk" lege i forhold til arb.forhold klarte han å ødelegge de fine månedene for meg. Kunne så inderlig ønske jeg hadde hatt ett fint svangerskap når jeg kunne gå hjemme å kose meg sånn. Men det ble noen forferdelig lange måneder istedetfor! Jeg har vell egentlig krav på det nå også men har valgt å vente lengst mulig med å si noe så jeg kan jobbe å kose meg en stund til! Håper jeg klarer å holde det skjult til uke 20 ;) For det er ingen fare for hverken meg eller baby pr nå! :)

Huffa da, høres ikke noe særlig ut nei :( Her jeg jobber er det vanlig rutine å bli satt på det heldigvis, så null stress.
 
Sykmeldt en uke til... Som de på jobben tror jeg har valgt...
Kjenner jeg blir så provosert og sint og lei meg..
Ja, jeg har valgt å bli gravid men ikke å bli syk.. Gått ned 9 kg på to uker og har null overskudd...
Sjefen mente jeg burde ha tenkt på hva foreldrene ville si( er lærer ).
 
Sykmeldt en uke til... Som de på jobben tror jeg har valgt...
Kjenner jeg blir så provosert og sint og lei meg..
Ja, jeg har valgt å bli gravid men ikke å bli syk.. Gått ned 9 kg på to uker og har null overskudd...
Sjefen mente jeg burde ha tenkt på hva foreldrene ville si( er lærer ).
Er det mulig??? Fy fader, noen kunne godt ha tenkt seg om en ekstra gang før de åpner kjeften. Så klart skal man lytte til kroppen! Fungerer man ikke, så fungerer man ikke!
 
Back
Topp