Er du sykemeldt?

forevermamma

Glad i forumet
Hvor mange har blitt sykemeldt, hvor mye og hvorfor? Jeg er sykemeldt men pga noe annet. Skal tilbake i jobb 1. oktober. Spent.. er så dårlig :eek:
 
Er sykemeldt pga kvalme. Har vært 100% men friskmeldte meg litt i dag da jeg er littegrann bedre. Skal jobbe med noe hjemmefra så jeg slipper bussturen som er tortur.
 
Eg var hos legen i dag og fikk ny sykemelding ut måneden. Er så kvalm med oppkast. Føler eg meg bra, så kan ein banne på at kvalmen kjem med ei gong ein prøver å gjøre noe. Passer dårlig med butikkjobb..
 
Jobber 100% tredelt turnus. Kommer nok til å kutte nettene etterhvert. Sover utrolig dårlig for tiden og det er travelt både på hjemmefronten og jobb. Blir veldig kvalm på nettene, men går stort sett greit ellers. Tiden går fort iallfall :)
 
Jobber 100% tredelt turnus. Kommer nok til å kutte nettene etterhvert. Sover utrolig dårlig for tiden og det er travelt både på hjemmefronten og jobb. Blir veldig kvalm på nettene, men går stort sett greit ellers. Tiden går fort iallfall :)


Signerer denne! Nettene ryker nok ganske fort nå! Klarer ikke å sove før nattevakt og sover maks 3 timer etter nattevakt og blir sykt kvalm og svimmel om natten! :(
 
Signerer denne! Nettene ryker nok ganske fort nå! Klarer ikke å sove før nattevakt og sover maks 3 timer etter nattevakt og blir sykt kvalm og svimmel om natten! :(

Akkurat sånn det er her også. Så fucker det opp døgnrytmen mange dager etterpå. De vaktene jeg har hatt på natten har jeg heller ikke kunne sette meg ned i det hele tatt, har knapt spist pga det har vært så travelt. Er dritkvalm etterpå. Tenker å holde ut til uke 12, men skal ha nattevaktshelg nå så får se hvordan det går da tenker jeg. Gynekologen mente allerede sist uke at jeg burde vurdere å kutte nettene, men følte meg ikke klar til å fortelle om graviditeten. Har faktisk sagt det til sjefen nå så får se...
 
Jeg er 50% sykemeldt pga utmattelse og tretthet. Var en befrielse å få igjen pusten litt!
 
Nei. Var sykemeldt en uke pga kvalme og oppkast, men må nesten bare finne meg i det og være på jobb.. Ellers blir det bare masse ekstra arbeid på allerede slitne kollegaer og min jobb blir bare skøvet framfor meg...
 
Ikke sykemeldt, jobber 100% pluss jobb for eget firma. Men kjenner at dette ikke vil gå så mye lenger..
 
Er ikke sykemeldt, men er fortsatt i mammaperm med lillegutt på 10mnd <3
 
Kan jeg spørre hva kronisk hodepine er? Er det et symptom fra graviditeten eller er det noe du har ellers også? :)
Symptom fra graviditet :( konstant murrende migrene som plutselig bryter ut. Da klarer jeg ikke å stå på beina og spyr som en gris pga smerter. Mannen var på nippet til å ringe ambulansen for ett par dager siden. Helt jæ...!!
 
Jeg er i mammaperm med gutten min på snart 11 mnd :) Tilbake på jobb 6.oktober. Tror ikke sjefen blir særlig happy når jeg er gravid igjen :p
 
Jeg jobber fremdeles 100%. Sist graviditet jobbet jeg bare 50% fra uke 12 og ut svangerskapet pga søvnproblemer. Håper jeg slipper unna denne gangen!

Jeg har tatt noen kortere dager da, når jeg har vært altfor trøtt til å gjøre noe nyttig.
 
Gleder meg skikkelig til å komme tilbake på jobb igjen! Er ikke skapt for å ligge på sofaen.. Sist svangerskap var jeg kun 20% sykmeldt siste måneden så rart å ligge her allerede nå.. Gleder meg noe sinnsykt til kvalmen er borte iallefall!!
 
Jeg ble sykemeldt i uke 8, skal være hjemme denne uken så på jobb igjen på mandag.
Kjenner jeg gleder meg til å komme tilbake, inn i rutiner!
Kroppen er kanskje ikke helt enig, kaster ikke opp lenger, men er mye kvalm og sliten. Skal prøve å jobbe 10% så ser jeg hvordan det går :)
 
Jeg jobber fulltid nå.
 
Back
Topp