Er du redd for...

Meh, ganske nøytral vil jeg si. Skal være sagt at jeg har fått ilinger en gang jeg fant en i håndkle på badet (rett etter bruk [8D]), men da en kravla i sengen her om dagen var det bare tilfeldig at gubben måtte fjerne den (var opptatt i teflonen)... 

De er såpass grusomme at jeg setter himmel og helvette i bevegelse for å få den vekk!

Jeg har flyttet ut ifra 2 leiligheter pga mye edderkopper, så man kan si mildt sagt at jeg er redd for edderkopper [&:] [8|]
Det var kjellerleiligheter med STORE og MAAAAANGE edderkopper.. La ut noen sånne klistremerker på gulvet en natt for å se hvor mange jeg fanget.. På en natt var det 6 gigantiske edderkopper bare på den ene som lå i dørstokken inn til kjøkkenet.. og minst 2 stk på hver av de andre.. æsj! Da flyttet jeg ut samme dag!
Jeg klarer ikke drepe de selv.. Jeg stivner helt til og pulsen øker betraktelig. En gang sto jeg i 2 timer på ett sted å pønsket ut hvordan jeg skulle ta dyret.
Er helt forferdelig å være så redd..

Valgte nr to :)

nei,synest de er dritt ekkel,men klarer å fjerne de selv[:)]
Jeg var "edderkopp dreperen" når jeg bodde hjeme med mamma[:)] søsteren min stod bare å hylte!! hehe

Back
Topp