Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: engle_mamma
ORIGINAL: MiCri
Jeg er LIVREDD [:(]
Her også, og jeg bor i en kjellerleilighet alene med lillemann så jeg må si at jeg HATER denne tiden på året og fremover pga de[:(]
Skulle ønske det fantes noe som fikk de til å forsvinne her inne[:(]
ORIGINAL: *Cherry
ORIGINAL: MiCri
Jeg er LIVREDD [:(]
Her også, og jeg bor i en kjellerleilighet alene med lillemann så jeg må si at jeg HATER denne tiden på året og fremover pga de[:(]
Skulle ønske det fantes noe som fikk de til å forsvinne her inne[:(]
Samme som her det[&:] Men fikk et tips her inne i fjor og kjøpte den sprayen permetrin extra, og det funka som bare det, edderkoppene kom fram en etter en og døde omtrent momentant.. Så har allerede begynnt å spraye rundt dører og vinduer..Den sprayen anbefales[:)]
hvor kjøper man den?
notere ned med en gang og handle inn så fort jeg får mulighetn.. TAKK.
er den giftig foresten?
ORIGINAL: Almyrida81
Jeg er livredd.. Har edderkoppfobi.. Faktisk så alvorlig at jeg nesten ikke går i kjelleren pga at jeg vet at der er det edderkopper jeg kan se.. Jeg får panikk og pusteproblemer nesten når jeg ser en.. Selv om de er små.. [:(]
ORIGINAL: toneany
Jeg selv bevinner meg på den nest øverste. Får litt angst av edderkoppene, de er utrooolig kvalme og jeg får panikk av typen "må fjerne den med en eneste gang". Sambo tar dem når han er her, men er jeg alene klarer jeg såvitt å fjerne dem selv, helst med støvsugeren.[:'(]