Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke redd for barnevernet nei, vet de gjør en god jobb. Hvis noen hadde sendt melding på meg hadde jeg blitt lettere sjokka. Jeg vet at vi tar godt vare på barna våre så hadde ikke brydd meg nevneverdig![]()
Tja ikke redd barnevernet i seg selv men skeptisk til noen av saksbehandlerne pga personlige erfaring fra før snuppa kom. Syns man kan få være skeptisk! Ei som jobber/jobbet i barnevernet spurte ei jente på 13 år om hun som 5 åring kledde seg utfordrende! Siden hun hadde hvert utsatt for incest!!!
Har nok dessverre hvert borti de i barnevernstjenesten som absolutt ikke burde jobbe der!Hva f*** ?! :0 blir sjokkert
Hvorfor sint?Jeg hadde ikke blitt redd, mere sjokket og sint, men har familie som jobber i barnevernet så det hadde ikke vært et problem![]()
Mere sint på hvem som kunne gjort det, og hvorfor.Hvorfor sint?
Og hva mener du med "problem"?
Mere sint på hvem som kunne gjort det, og hvorfor.
Nei hvis noen melder oss uten at det er noe ordentlig grunn, så har vi de i familien som kan hjelpe oss ut, hvis det skulle trengs![]()
Nei det ble litt feil ! Er ikke så god på å ordlegge meg riktigSånn som du beskriver det så skulle man tro derre hadde en fordel som hadde familie som jobber i barnevernet? Du mener det sikkert ikke sånn, men blir litt teit å skrive sånn. Som om dere som har familie i barnevernet liksom har mindre å frykte enn andre som også har rent teppe. Eller om man snur på det, dere kunne kommet unna meg diverse som ikke andre kunne siden dere har noen på "innsiden". Håper virkelig du bare ordla deg dumt, eller mener du at det er sånn det er?