Er du rasist?

Det har jeg opplevd på ikea og, syns han var kjempesnill helt til han viste tegn til at han skulle ha penger for det... Da ble det ubehagelig..

Sent from my iPhone using BV Forum

Da kan det nok bli ubehagelig. Han som hjalp meg var ikke ute etter penger ihvertfall:)

Uff. Så utrolig kjipt. Bra du stod opp for deg selv. Jeg tenker på de barna som ikke tør stå opp for seg selv.
Får helt vondt i hjertet.
Klart eg og får vont . Mina barn ska ju gå i Bhg Og skolan her. E selv redd för att mina barn kommer möta på en del rassiter framöver för de finns Mye mer av de än vad vi tror.

Jeg reagerer på at flere skriver at vi må endre på våre skikker og tradisjoner pga våre nye landsmenn. Hallo!? Er alle utlendinger muslimer? Nei. Å være skeptisk til en religion er ikke det samme som å være rasist.. Og ikke alle muslimer aksepterer voldtekt og andre fæle ting vi ofte hører om i media.
Voldtekt har ikke noe med Islam å gjøre. Muslimer har faktisk ikke lov å ha sex før ekteskapet eller med andre enn kona si. Det finnes voldtektsmenn og pedofile i alle kulturer. At noen som tilfeldigvis kaller seg muslimer går ut og overfaller og voldtar betyr ikke at det er lov å gjøre det som muslim. Dessverre så er media sånn at om en muslimsk mann gjør noe kriminelt, så må det poengteres at han er muslim. Så media må ta sin del av skylda for dette. De skaper en fremmedfrykt og hat for muslimer fordi noen ødelegger for alle.

Nei, på ingen måte og kjenner heldigvis ingen heller!!

Voldtekt har ikke noe med Islam å gjøre. Muslimer har faktisk ikke lov å ha sex før ekteskapet eller med andre enn kona si. Det finnes voldtektsmenn og pedofile i alle kulturer. At noen som tilfeldigvis kaller seg muslimer går ut og overfaller og voldtar betyr ikke at det er lov å gjøre det som muslim. Dessverre så er media sånn at om en muslimsk mann gjør noe kriminelt, så må det poengteres at han er muslim. Så media må ta sin del av skylda for dette. De skaper en fremmedfrykt og hat for muslimer fordi noen ødelegger for alle.
Ja, enig. Selv er jeg kristen, og jeg har mange muslimske venner, naboer, kolleger. Angående det med sex så er det ikke slik at alle muslimer venter til de er gift, og selv om de ikke venter betyr ikke det at de ikke er muslimer. Men det er et annet tema :p Til syvende og sist bør vi ha aksept for alle uansett religion og hudfarge. Og de som bryter loven, påfører andre smerte, reddsel osv bør jo sperres inne/nektes adgang til samfunnet enten det er fengsel eller utestengelse fra landet.

Back
Topp