Nei jeg er ikke rasist. Ser i hvertfall ikke på meg selv som det. Men jeg liker ikke at vi må endre på mye for å tilfredstille de som kommer til landet vårt. Syns det er helt greit at vi huser mennesker i nød og hjelper de vi kan, men syns bl.a at det er uakseptabelt at vi ikke kan føre vår religion på skoler og i bhg pga andre nasjonaliteter og deres religioner og livssyn. Vi kan ikke synge å du som metter liten fugl lengre. Mener ikke at de skal konvertere til kristendommen heller, men syns de kan akseptere vår tro og livssyn og heller lære barna sine at noe tror på allah, noen tror på buddah og noen tror på gud osv.
Jeg praktiserer ikke kristendommen selv, og tror ikke på gud og sånn, men nekter jo ikke ungene mine å lære om det for det om!
Og på toppen av det hele er det snakk om å fjerne nissefest og nisseluer på skolen og i bhg til ungene, til hensyn for andre kulturer og religioner!

TULL!
Men nei, jeg plages ikke over å ha mennesker med en annen hudfarge og/-eller en annen bakgrunn/kultur enn meg, i landet vårt. Syns det er spennende å lære om andres kulturer, mat og religion. Liker feks å se nasjonaldraktene deres i folketoget på 17.mai.