Er DU på

Jeg er der :-) legger igjen et innlegg når jeg er innom :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

• Liker
Reactions: BMC
I'm there :)

Æ e på d skjulte forume å her

Er bare her :)

Jente 04.11.09 <3
Jente 08.08.11 <3
Jente 08.08.12 <3
Lillesøster ventes 01.02.14 <3

Jeg er inne på skjult :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg er begge plasser

Har visst ikke fått med meg at det finnes noe skjult forum jeg. Hvordan blir en med på det? Er det mange flere der enn her?

Herliggutt-jan11*jentebaby-feb14

Har visst ikke fått med meg at det finnes noe skjult forum jeg. Hvordan blir en med på det? Er det mange flere der enn her?

Er en tråd om det skjulte forumet under stickies, kriteriene er at du må ha 50 innlegg på februar 14, stå på terminlista og ha vørt medlem av babyverden i en måned.

Sent from my iPad using BV Forum

Hehe.
Har du sendt pm til de tilgangsansvarlige i de respektive gruppene? :)

skjer ikke noe mer av den grunn nei :p
har heller ikke sett nickene til dem som er ansvarlig, som aktiv innpå noen av gruppene så, kanskje de som er ansvarlig ikke bruker forumet mer? eller..?

skjer ikke noe mer av den grunn nei :p
har heller ikke sett nickene til dem som er ansvarlig, som aktiv innpå noen av gruppene så, kanskje de som er ansvarlig ikke bruker forumet mer? eller..?
Hehe, jeg kan love deg at tilgangsansvarlig for feb14 fremdeles er aktiv, jeg snakket med henne senest igår. :)
Det kan dessverre ta litt tid innimellom.
Men kan jo quote det hun skrev igår:

Alle som har sendt meg pm har jeg sendt beskjed videre om til de som godkjenner.
Minner om at et av kravene er at dere står på terminlista, så om du har nok innlegg og vært medlem lenge nok er ikke det i seg selv nok. Terminlista har ikke jeg ansvar for å oppdatere.

Er en tråd om det skjulte forumet under stickies, kriteriene er at du må ha 50 innlegg på februar 14, stå på terminlista og ha vørt medlem av babyverden i en måned.

Ok takk, åssen ser jeg hvor mange innlegg jeg har? Jeg har termin 1.feb så jeg er både på januar forum og februar forum:)

Akkurat det vet jeg ikke, jeg holdt meg kun her inne, så var enkelt for meg å finne ut :p spør moderator stine om hjelp til det :)

Back
Topp