Jeg er der
legger igjen et innlegg når jeg er innom 
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er en tråd om det skjulte forumet under stickies, kriteriene er at du må ha 50 innlegg på februar 14, stå på terminlista og ha vørt medlem av babyverden i en måned.Har visst ikke fått med meg at det finnes noe skjult forum jeg. Hvordan blir en med på det? Er det mange flere der enn her?
Herliggutt-jan11*jentebaby-feb14
Hehe.
Har du sendt pm til de tilgangsansvarlige i de respektive gruppene?![]()
Hehe, jeg kan love deg at tilgangsansvarlig for feb14 fremdeles er aktiv, jeg snakket med henne senest igår.skjer ikke noe mer av den grunn nei
har heller ikke sett nickene til dem som er ansvarlig, som aktiv innpå noen av gruppene så, kanskje de som er ansvarlig ikke bruker forumet mer? eller..?
Alle som har sendt meg pm har jeg sendt beskjed videre om til de som godkjenner.
Minner om at et av kravene er at dere står på terminlista, så om du har nok innlegg og vært medlem lenge nok er ikke det i seg selv nok. Terminlista har ikke jeg ansvar for å oppdatere.
Ok takk, åssen ser jeg hvor mange innlegg jeg har? Jeg har termin 1.feb så jeg er både på januar forum og februar forumEr en tråd om det skjulte forumet under stickies, kriteriene er at du må ha 50 innlegg på februar 14, stå på terminlista og ha vørt medlem av babyverden i en måned.
Sent from my iPad using BV Forum
Ok takk, åssen ser jeg hvor mange innlegg jeg har? Jeg har termin 1.feb så jeg er både på januar forum og februar forum
Ok takk, åssen ser jeg hvor mange innlegg jeg har? Jeg har termin 1.feb så jeg er både på januar forum og februar forum
Hei!Akkurat det lurer jeg på også![]()
Hm, kanskje jeg bare er kløne men hvor er dette på appen? Jeg finner ikke noe profil knapp;pHei!
trykk på profilen din->innlegg og så er det bare å telle gjeldende innlegg i Februar 2014 =)