Er du organdonor??

ORIGINAL: *vimsehue*

Ja, det er jeg[:)]

Ja selvfølgelig!
har hatt donorkort i lommeboka i 13 år, og har nå omsider fått meg på Iphonen også.

jeg svarte nei...for jeg er det ikke...men jeg kunne tenke meg å BLI det!!![:)]

ja har ikke korte i lommeboka ennå, men de nærmeste vet om det.

Skulle gjerne hatt sånn kort men legene vil ikke ha mine organer eller blod [:'(].

ORIGINAL: Godhjerta

ORIGINAL: Godhjerta

Er ikke det enda, men skal skaffe meg organdonor-kort ASAP. Har fortalt det til moren min, men har ikke kommet så langt som å si det til mannen min.

Så svarte JA, for jeg blir det jo.

Nå har jeg fortalt min mann om det også.
Kanskje legekontoret har slike donorkort????
Ja, her ligger de vertfall på venterommet[:)]

Jepp vi har begge sagt ja til det her hjemme.
Har sånne donorkort liggende, men ikke fyllt de ut enda[&:]

Hvert fint om de kunne baka donorkortet inn i førerkort og bankkort [:)]

Jeg har ikke donorkort, men alle mine nærmeste vet at jeg vil donere bort organgene mine hvis noe skulle skje. 

Jepp, mannen også. Har informert de som står på kortet (eller iPhone-appen blir det vel[8D]) så de er klare over det. Mannen har ikke kort, men jeg må få han til å skaffe seg et, kan jo hende jeg ev. dør sammen med han og da er det ingen som vet om hva han vil med organene sine.

Det er jo veldig vanskelig å si noe når man ikke har gått igjennom det, men tror nok vi hadde donert bort organene til barna våre også om noe skulle skje, akkurat som vi med glede hadde tatt i mot selv om vi trengte.

har rotet bort kortet og ikke samlet meg for å skaffe et nytt, men har vært donor i mange år...
mine nærmeste er informert, og enige, så skulle det værste skje kan det forhåpentligvis bety noe positivt for noen andre!!

ORIGINAL: Nemi 1

Skulle gjerne hatt sånn kort men legene vil ikke ha mine organer eller blod [:'(].

Samme her :(

SELVFØLGELIG!!!!!!!!!!!!!
SÅ egoistisk er jeg ikke assa!

Ja [:)]

ORIGINAL: *vimsehue*

Ja, det er jeg[:)]

Selvfølgelig.
De skal få ta akkurat det de har lyst til, og deretter brenne resten.

Her er hele familien organdonore! Hvis vi ikke trenger kroppsdelene våres lengre, og det kan redde andres liv, er det kjempeflott!! [:)] Så selv snuppa på snart 3 år er det, for da føler jeg at ho har utretta noe i livet, selv om det kanskje ble et kort liv.

Back
Topp