Er du og partneren enige om hvor mange barn dere skal ha?

  • Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet
Han ville egentlig bare ha 1 men han ombestemte seg etter 1 mann ble født. Nå sier han 2. Jeg vil ha 3 tror jeg:) så vi får se hvor mange det blir til slutt:)
 
Samboeren min har 4fra før..(er noen år eldre enn meg) og vi har fått en sammen. Han sier det er nok, og vil ikke ha flere.
Jeg skjønner han og har sagt at det er greit, men ønsker meg egentlig en til.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her vil jeg ha 2, og han ha 3. Vi får se om vi klarer å stoppe på 2, eller om ting forandrer seg når nr 2 er ankommet, den ene eller andre veien ;) Han er fra en familie på 3 barn, og syntes det var perfekt, jeg har mange flere søsken, men ønsker ikke en like stor flokk selv :)
 
jeg ville ha 2-3 og han ville ha 2-3. vi har 2 sammen og jeg har et til fra før. vi er fornøyde og kroppen min tåler ikke flere svangerskap heller :)
 
Nja, jeg ønsker meg 2 til. Han er litt usikker på om han vil ha flere :p
 
Kan jeg spørre om mannen din har søstre eller brødre? Lurer på om det er noe i den teorien om at man har størst sjangs for å få det samme som sin far. Jeg har tenkt en del på det og for veldig mange jeg kjenner stemmer det, men for noen stemmer det ikke i det hele tatt da :p f.eks i min familie: faren min har to brødre og en søster og han har også fått tre sønner og en datter. Faren til mannen min har to brødre og har fått to sønner og en datter. Og nå har mannen min fått to gutter :) også kommer jeg på mange gutter som har bare brødre som får bare sønner.. Men vet ikke om det er noe i det eller om det alltid er helt tilfeldig :)
Min får var en av 5 brødre, og han fikk bare 2 døtre.
Svogeren min er en av 4 brødre, og har bare 2 døtre. Tror det er ganske tilfeldig
 
Vi ville i utgangspunktet ha 2-3. Etter et hardt svangerskap med kvalme og ingen energi i 9 mnd, en forferdelig vond og langdryg fødsel og fem måneder kolikk er vi ikke sikre på om eller når vi skal få en til.

Men vi er uansett enige. Vi vil aller helst ha en til men vi orker ikke tanken på det med det første. Om det går noen år er det helt greit for oss, og om det ikke blir flere barn men bare oss tre skal vi ha det koselig for det. <3
 
Vi har en liten prins fra før av. Her er vi vel enig om 2, men jeg tror jeg kunne tenkt meg fler. :) og jeg tror ikke mannen er vanskelig å overtale :p
 
Vi prøver på nr 3 nå, mannen er bestemt på at det er siste. Jeg er usikker, syns det er trist å tenke på at det blir aller siste.. :p Samtidig som jeg egentlig syns 3 er nok for oss.. Så tror jeg tiden vil vise, men mer enn 4 blir det iallefall ikke.
 
Back
Topp