Er du og partneren enige om hvor mange barn dere skal ha?

  • Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet
Han ville egentlig ha en, men syns plutselig det var greit med en til. Nå er jeg ferdig og han lurer på når neste kommer?
Den får han få med noen andre:)
 
Vi stopper etter nr tre, som forhåpentligvis er den som er på vei nå :)
 
Tror vi er enig i at våres 2 er nok
 
Samboeren min har 2 gutter fra tidligere forhold og en gutt med meg. Jeg føler meg ikke ferdig, samtidig er det skummelt med 4!!! unger..

Han er med på å få siste(mann). 99% sikker på hvis det blir en til så blir det også gutt :p
 
Vi er enige om 2, men jeg har så mye tvillinger i familien at jeg skal vel ikke se bort i fra at jeg kunne fått tvillinger neste gang og da ender vi på 3 :p
 
Tror vi er ca enige men han sier vi tar en om gangen, og vi har fått en og han er enig om vi skal ha flere på sikt:)
 
Ja vi var enig om 2 sammen (4 totalt med de to jeg hadde fra før).
Men så fikk jeg lyst på en til, og han var ikke vanskelig og overtale.
Og vi er begge ebigeom at vi nå er ferdig :)
 
Vi er enige om to, men litt skummelt siden vi har en del tvillinger i familien vi og :p
 
Vi er sånn halvveis enige om 3, han vil ha flere enn det sier han men jeg sier at det egentlig er nok så vi kompromisserte på 3 :p
 
Samboeren min har 2 gutter fra tidligere forhold og en gutt med meg. Jeg føler meg ikke ferdig, samtidig er det skummelt med 4!!! unger..

Han er med på å få siste(mann). 99% sikker på hvis det blir en til så blir det også gutt :p
Kan jeg spørre om mannen din har søstre eller brødre? Lurer på om det er noe i den teorien om at man har størst sjangs for å få det samme som sin far. Jeg har tenkt en del på det og for veldig mange jeg kjenner stemmer det, men for noen stemmer det ikke i det hele tatt da :p f.eks i min familie: faren min har to brødre og en søster og han har også fått tre sønner og en datter. Faren til mannen min har to brødre og har fått to sønner og en datter. Og nå har mannen min fått to gutter :) også kommer jeg på mange gutter som har bare brødre som får bare sønner.. Men vet ikke om det er noe i det eller om det alltid er helt tilfeldig :)
 
Jeg hadde i utgangspunktet ikke lyst på noen, han to. Da nr 1 kom overraskende på oss, ville jeg gjerne at hun skulle få søsken. Nå som lillebror er her, føler jeg at familien er komplett. Sambo kunne derimot ha tenkt seg en til ;P
 
Kan jeg spørre om mannen din har søstre eller brødre? Lurer på om det er noe i den teorien om at man har størst sjangs for å få det samme som sin far. Jeg har tenkt en del på det og for veldig mange jeg kjenner stemmer det, men for noen stemmer det ikke i det hele tatt da :p f.eks i min familie: faren min har to brødre og en søster og han har også fått tre sønner og en datter. Faren til mannen min har to brødre og har fått to sønner og en datter. Og nå har mannen min fått to gutter :) også kommer jeg på mange gutter som har bare brødre som får bare sønner.. Men vet ikke om det er noe i det eller om det alltid er helt tilfeldig :)

Samboeren min er eldst, han har en søster og en bror (minst) :) kan godt hende at det stemmer, og at han ville fått jente med eksen. Men mest av alt tror jeg at han er så maskulin at han bare får gutter :p
 
Samboeren min er eldst, han har en søster og en bror (minst) :) kan godt hende at det stemmer, og at han ville fått jente med eksen. Men mest av alt tror jeg at han er så maskulin at han bare får gutter :p
Haha ja kanskje det :) men hvis det er noe i den teorien så har han sjangs for å få jente og da, tror ikke rekkefølgen har noe å si :) jeg tror også neste mann her blir gutt, jeg har bare brødre og har hatt bare gutter rundt meg hele livet, så klarer ikke forestille meg en datter, det er nok min skjebne å være eneste jente :p
 
Vi vil ha to. Si vidt jeg vet er vi enige. Men vet jo ikke når vi har fått to, om vi vil ha fler da :p
 
Vi er vel ikke helt enige. Har lyst på 1 til, men sambo syns det er nok med di 5 vi har. Han har 2 fra før og jeg har 2 fra før, så har vi 1 sammen.
 
Jeg hadde i utgangspunktet ikke lyst på noen, han to. Da nr 1 kom overraskende på oss, ville jeg gjerne at hun skulle få søsken. Nå som lillebror er her, føler jeg at familien er komplett. Sambo kunne derimot ha tenkt seg en til ;P

Akkurat sånn er det her å, bortsett fra at vi er HELT ferdige nå, familien er komplett og begge var heldige uhell;)
 
Back
Topp